Gå til innhold

Serier, laste ned/kjøpe. GI MEG TIPS

Anbefalte innlegg

Gjest DVDjunkie.
Skrevet

Kan noen gi meg tips til serier som jeg kan kjøpe eller laste ned? Hva liker dere å se på. (Ikke gossip girl og sånn fjortiss-fjase serier)

Har sett:

dexter, sopranos, the wire, nurse jackie, modern family, the killing, greys anatomy, oz,

Fortsetter under...

Gjest DVDjunkie.
Skrevet

Weeds.

den er genial, men har sett den :-/

Gjest luftslott
Skrevet

Oz, Sons of Anarcy, Hung, The Inbetweeners...

Gjest Svarttrost
Skrevet

Liker du Modern Family vil du trolig like Black Books. FANTASTISK BRA

Annonse

Gjest DVDjunkie.
Skrevet

Liker du Modern Family vil du trolig like Black Books. FANTASTISK BRA

Elsker Modern family :) Ikke hørt om den du nevner men skal sjekke den ut. Takk så masse :)

Gjest Svarttrost
Skrevet

Elsker Modern family :) Ikke hørt om den du nevner men skal sjekke den ut. Takk så masse :)

Hysterisk morsom :) Jeg er i ferd med å se den for tredje gang!

Skrevet

Big love, private praktice, six feet under, parenthood

Gjest DVDjunkie.
Skrevet

Big love, private praktice, six feet under, parenthood

Big love har jeg faktisk ikke sett. De andre har jeg fått med meg. Har du sett the killing, husker du likte serier :)

Skrevet

Big love har jeg faktisk ikke sett. De andre har jeg fått med meg. Har du sett the killing, husker du likte serier :)

Nei, men jeg har 5 episoder men det går litt tregt med tittinga for tiden. Men nå er greys og private practise ferdig for sesongen så da kan jeg se. Jeg tror Treme og Boardwalk Empire er bra også og kanskje The Kennedys. Men de har jeg ikke sett, jeg lurer på om Treme kan være litt vanskelig å forstå fordi den er fra New Orleanse.

Gjest DVDjunkie.
Skrevet

Nei, men jeg har 5 episoder men det går litt tregt med tittinga for tiden. Men nå er greys og private practise ferdig for sesongen så da kan jeg se. Jeg tror Treme og Boardwalk Empire er bra også og kanskje The Kennedys. Men de har jeg ikke sett, jeg lurer på om Treme kan være litt vanskelig å forstå fordi den er fra New Orleanse.

Boardwalk Empire skal være kanon, men aldri rukket å komme i gang med den. Usikker om den er noe for meg men den er et must å i det minste ha kikket innom :) The kennedys har jeg ikke sett. Treme virker veldig bra, ikke fått sett den heller :)

Skrevet

Boardwalk Empire skal være kanon, men aldri rukket å komme i gang med den. Usikker om den er noe for meg men den er et must å i det minste ha kikket innom :) The kennedys har jeg ikke sett. Treme virker veldig bra, ikke fått sett den heller :)

Siden min er borte så jeg vet ikke hvor jeg skal hente fra :o(

Annonse

Gjest DVDjunkie.
Skrevet

Siden min er borte så jeg vet ikke hvor jeg skal hente fra :o(

HM? Hvilken side? :)

Gjest DVDjunkie.
Skrevet

Ja, masse faktisk. Jeg har brukt et par av dem før, men på den jeg har brukt mest kommer alle opp dagen etter de er sendt så jeg sjekker hver dag :o)

Bra :) Forsøk kick ass torrentz, den er veldig ok slik samleside. dersom du prøver torrentz.org så skriv in "tv" i søkefeltet, så får du alt på tv og det siste først, slik feks: http://torrentz.eu/search?f=tv

(Der du ser det står: Order by relevance | date | size | peers) kan du selv velge om du vil ha det aller siste, det som er mest "pop", det som flest laster osv osv) :)

Skrevet

Bra :) Forsøk kick ass torrentz, den er veldig ok slik samleside. dersom du prøver torrentz.org så skriv in "tv" i søkefeltet, så får du alt på tv og det siste først, slik feks: http://torrentz.eu/search?f=tv

(Der du ser det står: Order by relevance | date | size | peers) kan du selv velge om du vil ha det aller siste, det som er mest "pop", det som flest laster osv osv) :)

Men det er tregt. Jeg ser house er på 7-19 og jeg har nede 7-23 allerede.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...