Gå til innhold

Urolig uten grunn?

Anbefalte innlegg

Gjest vil ikke til lege
Skrevet

Ville bestille flere benzo i dag, det gikk ikke så bra :(

Ringte meg den legen og han virket lettere hysterisk, måtte andre tiltak til og det var klar avtale å ta dem en kortere periode. Måtte komme til time..."not" tenkte jeg men jattet med. I morgen måtte jeg komme sa han...ehe!

Hva tror du han mener med "andre tiltak"?

Er det AD? Er ikke deprimert jeg. Og har alt behandler, noe han ikke vet. Får jeg trøbbel nå?

Hadde ikke fått benzo hvis jeg hadde sakt jeg hadde kontakt på dps, tenkte han ikke "så" meg, for det gjør jo ingen. Bør jeg gå i morgen? Ble litt nervøs for han virket så stressa. Er dette noe å stresse for da? Har tatt pause fra dps...

Skrevet

Ad brukes like mye mot angst som mot depresjon.

Gjest vil ikke til lege
Skrevet

Ad brukes like mye mot angst som mot depresjon.

Får få resept på det da. Men forstår ikke problemet, det er min kropp og om jeg blir avhengig av benzo er ikke det verdens undergang.

Skrevet

Får få resept på det da. Men forstår ikke problemet, det er min kropp og om jeg blir avhengig av benzo er ikke det verdens undergang.

Jo, det er faktisk ikke til å spøke med å bli avhengig av benzo. Og siden slike som deg ikke tror det er det desto viktigere med leger som ser sitt ansvar, slik din gjør. Det var et helvete å slutte på sobril når jeg var godt og vel avhengig av det..

Gjest vil ikke til lege
Skrevet

Jo, det er faktisk ikke til å spøke med å bli avhengig av benzo. Og siden slike som deg ikke tror det er det desto viktigere med leger som ser sitt ansvar, slik din gjør. Det var et helvete å slutte på sobril når jeg var godt og vel avhengig av det..

Var avhengig jeg og i flere år! Og det er ikke det verste Helvete jeg har opplevd her i livet! Var et mini Helvete å slutte med dem, men ikke Helvete!

Skrevet

Var avhengig jeg og i flere år! Og det er ikke det verste Helvete jeg har opplevd her i livet! Var et mini Helvete å slutte med dem, men ikke Helvete!

De første gangene jeg sluttet var det ikke så ille. men etter hvert ble det det rene helvete. En vet ikke dette på forhånd.

Gjest vil ikke til lege
Skrevet

De første gangene jeg sluttet var det ikke så ille. men etter hvert ble det det rene helvete. En vet ikke dette på forhånd.

Nei, de som ikke har prøvd det vet ikke. Men jeg vet...

Skrevet

jeg har bodd med ei som er avhengig av benzo osv så kan si det er iallfall et helvete for de rundt

Skrevet

Nei, de som ikke har prøvd det vet ikke. Men jeg vet...

Du tror kanksje det blir likedan for hver gang, men det blir det ikke. I begynnelsen sluttet jeg på høye doser uten abstinens, etter hvert forandret det seg.

Gjest vil ikke til lege
Skrevet

jeg har bodd med ei som er avhengig av benzo osv så kan si det er iallfall et helvete for de rundt

Var ikke et Helvete for meg eller de rundt meg, fungerte så lenge jeg fikk det. Fikk mengder av legen, og det er jeg glad for.

Gjest vil ikke til lege
Skrevet

Du tror kanksje det blir likedan for hver gang, men det blir det ikke. I begynnelsen sluttet jeg på høye doser uten abstinens, etter hvert forandret det seg.

Hei, jeg får ikke mer likevel! Så det får jeg jo ikke finne ut av :)

serenity777
Skrevet

Du burde gå til legen i morgen. Benzoavhengig eller ikke, du kan få god angstreduserende effekt av anti depressiva.

Gjest vil ikke til lege
Skrevet

Du burde gå til legen i morgen. Benzoavhengig eller ikke, du kan få god angstreduserende effekt av anti depressiva.

Skal gå. Men vil jobbe til høsten, vil prøve...

Gjest vil ikke til lege
Skrevet

Tror du det var lett for meg å slutte sist?

Bare sier jeg har opplevd verre ting! Hadde abstinenser og hallusinasjoner så det holdt, men har opplevd verre ting!

Gjest vil ikke til lege
Skrevet

Men tror du det er AD han mener med "andre tiltak" ?

Tror han er sint.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...