Gjest snartsommer Skrevet 1. juni 2011 Skrevet 1. juni 2011 Hei Veide meg i går, og da viste vekten fremdeles det samme. Men jeg har gått ned to kilo siden jeg startet for 4 uker siden. Og jeg har gått ned 2 cm rundt lårene. Det rare er at vekten har stått stille, mens målene mine er mindre. Jeg jogger 1,5 timer i uken, samt danser 2 timer, og går mye. Det er jo ikke så mye muskelbygging i det, men jeg krymper, og det er det viktiste. 0 Siter
Gjest zilja Skrevet 3. juni 2011 Skrevet 3. juni 2011 Jeg har veiedag på fredager, og i dag viser vekta - 7kg siden midten av april:-)) 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 3. juni 2011 Skrevet 3. juni 2011 Fremdeles ikke fått skiftet batteri på den vekta. Men kjenner meg mye fastere i fisken etter all trimmen denne våren. Ser i speilet at magen er mindre/flatere. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 4. juni 2011 Skrevet 4. juni 2011 Jeg har veiedag på fredager, og i dag viser vekta - 7kg siden midten av april:-)) Så bra! Jeg håper på å klare to kilo til nå på en måned - har bare gått ned i underkant av to kilo. Kjøpte ny bikini i dag - og jeg hadde unektelig sett en smule bedre ut med to kilo mindre rundt mage rygg og lår ja - helst fem kilo. Men jeg driver på med mine gåturer osv, så jeg er i godt driv! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.