Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest snartsommer

Hei

Veide meg i går, og da viste vekten fremdeles det samme. Men jeg har gått ned to kilo siden jeg startet for 4 uker siden. Og jeg har gått ned 2 cm rundt lårene. Det rare er at vekten har stått stille, mens målene mine er mindre. Jeg jogger 1,5 timer i uken, samt danser 2 timer, og går mye. Det er jo ikke så mye muskelbygging i det, men jeg krymper, og det er det viktiste.

Fortsetter under...

Gjest prust

Jeg har veiedag på fredager, og i dag viser vekta - 7kg siden midten av april:-))

Så bra!

Jeg håper på å klare to kilo til nå på en måned - har bare gått ned i underkant av to kilo.

Kjøpte ny bikini i dag - og jeg hadde unektelig sett en smule bedre ut med to kilo mindre rundt mage rygg og lår ja - helst fem kilo. Men jeg driver på med mine gåturer osv, så jeg er i godt driv!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...