Gå til innhold

Spiser dere madrasser?

Gjest liker ikke den maten jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært innlagt på psykiatrisk avdeling noen ganger. En venn av meg sa spydig til meg: "Ja, dra dit og legg deg og spis madrasser!"

Jeg har aldri sett noen spise madrasser på psykiatrisk, er dette vanlig blant psykisk syke ;)? Er det en vanlig oppfatning fra de som ikke har vært innlagt at på psykiatrisk at der ligger man bare og gjør "ingenting"?

Videoannonse
Annonse
Gjest Carceri
Skrevet

''Jeg har aldri sett noen spise madrasser på psykiatrisk, er dette vanlig blant psykisk syke ;)''

Nei!

Skrevet

.

Madrasser er det beste jeg vet...

De går ned på høykant... =)

Skrevet

Det var vel heller bare et utrykk. Ikke akkurat bokstavlig ment vil jeg tro.

Gjest Svarttrost
Skrevet

Åh, nå skjønner jeg hvorfor jeg alltid får så utrolig vondt i magen der, og hvorfor senga er så har!

Det forklarer også hvorfor jeg får så mange madrasser til jul!

Neida, slapp av :)

Gjest Zyprexus
Skrevet

Tror nok jeg er enig i at det bare er mest bare et utrykk, men det kan jo skje. Hun som var scizofren og har vært på tv noen ganger (Husker ikke navnet i farten) som utdannet seg til psykolog forteller jo i en dokumentar at hun spiste madrasser.

Skrevet

Det var vel heller bare et utrykk. Ikke akkurat bokstavlig ment vil jeg tro.

Jeg tror svanemadrasser smaker bedre enn skumgummi ;-)

• 2 uker senere...
Gjest Pelli
Skrevet

Tror nok jeg er enig i at det bare er mest bare et utrykk, men det kan jo skje. Hun som var scizofren og har vært på tv noen ganger (Husker ikke navnet i farten) som utdannet seg til psykolog forteller jo i en dokumentar at hun spiste madrasser.

Ja, det stemmer. I selvbiografien sin, "I morgen var jeg alltid en løve", forteller Arnhild Lauveng (som var schizofren) at hun "spiste tapet og madrasser" et sted hun var innlagt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...