Gjest liker ikke den maten jeg... Skrevet 31. mai 2011 Skrevet 31. mai 2011 Jeg har vært innlagt på psykiatrisk avdeling noen ganger. En venn av meg sa spydig til meg: "Ja, dra dit og legg deg og spis madrasser!" Jeg har aldri sett noen spise madrasser på psykiatrisk, er dette vanlig blant psykisk syke ? Er det en vanlig oppfatning fra de som ikke har vært innlagt at på psykiatrisk at der ligger man bare og gjør "ingenting"? 0 Siter
Gjest Carceri Skrevet 31. mai 2011 Skrevet 31. mai 2011 ''Jeg har aldri sett noen spise madrasser på psykiatrisk, er dette vanlig blant psykisk syke ;)'' Nei! 0 Siter
100%ull Skrevet 31. mai 2011 Skrevet 31. mai 2011 . Madrasser er det beste jeg vet... De går ned på høykant... =) 0 Siter
Tristana Skrevet 31. mai 2011 Skrevet 31. mai 2011 Det var vel heller bare et utrykk. Ikke akkurat bokstavlig ment vil jeg tro. 0 Siter
Gjest Svarttrost Skrevet 31. mai 2011 Skrevet 31. mai 2011 Åh, nå skjønner jeg hvorfor jeg alltid får så utrolig vondt i magen der, og hvorfor senga er så har! Det forklarer også hvorfor jeg får så mange madrasser til jul! Neida, slapp av 0 Siter
Gjest Zyprexus Skrevet 31. mai 2011 Skrevet 31. mai 2011 Tror nok jeg er enig i at det bare er mest bare et utrykk, men det kan jo skje. Hun som var scizofren og har vært på tv noen ganger (Husker ikke navnet i farten) som utdannet seg til psykolog forteller jo i en dokumentar at hun spiste madrasser. 0 Siter
Gjest liker ikke den maten jeg... Skrevet 31. mai 2011 Skrevet 31. mai 2011 Det var vel heller bare et utrykk. Ikke akkurat bokstavlig ment vil jeg tro. Jeg tror svanemadrasser smaker bedre enn skumgummi ;-) 0 Siter
Gjest Pelli Skrevet 9. juni 2011 Skrevet 9. juni 2011 Tror nok jeg er enig i at det bare er mest bare et utrykk, men det kan jo skje. Hun som var scizofren og har vært på tv noen ganger (Husker ikke navnet i farten) som utdannet seg til psykolog forteller jo i en dokumentar at hun spiste madrasser. Ja, det stemmer. I selvbiografien sin, "I morgen var jeg alltid en løve", forteller Arnhild Lauveng (som var schizofren) at hun "spiste tapet og madrasser" et sted hun var innlagt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.