Gå til innhold

Kan et etternavn bli mer komplisert enn dette?

Anbefalte innlegg

Imponerende!

Det korteste etternavnet (på norsk) er Å, og det korteste norske navnet, har jeg hørt er Jo Å.

Noen ganger kunne jeg ønske jeg ikke hadde tre navn. Jeg sliter med å få nok plass i skjemaer. Siden jeg sliter veldig med håndskriften så er det til tider et stort slit! At folk heller ikke forstå hva jeg har skrevet hjelper jo heller ikke meg så mye ;)

Fortsetter under...

Persille1365381127

hvem er han?

Det er en forsker som du skriver, han har skrevet flere bøker om ledelse og Flow. Altså hvordan man skal holde seg i flytsonen, og blant annet oppleve lykke. Han har også skrevet om hvordan viktigheten av å oppleve at man er en en del av noe større, og at bedrifter bør fokusere på den enkeltes signaturstyrker for å oppnå bedre resultater (ikke bare økonomiske).

''Csikszentmihalyi et al. (2003) hevder at det nå er på tide for bedriftsledere å gjøre virksomheten mer human i tillegg til lønnsom. Ledere bør ta hensyn til både moralske og spirituelle aspekter for å unngå fremtidige skandaler, forårsaket av blind jakt på økonomiske resultater. Csikszentmihalyi et al. mener også – i tråd med Kuvaas – at human virksomhet innebærer å kartlegge den enkeltes signaturstyrker (viktigste evner og ferdigheter), og legge til rette for at medarbeidere i større grad kan oppleve optimal balanse mellom utfordringer og ferdigheter (flow) i sitt daglige virke. ''

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...