Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjæresten og jeg skal på alene-kjæreste-bilferie ganske snart! :o))) Vi har for aller første gang hele 9 dager sammen, bare vi to! Gleder oss vanvittig til det. :o)

Ellers blir det vel hytta i sommer og London med ungene og tantene i høstferien. :o) Blir bra!

Kjæresten og jeg skal på alene-kjæreste-bilferie ganske snart! :o))) Vi har for aller første gang hele 9 dager sammen, bare vi to! Gleder oss vanvittig til det. :o)

Ellers blir det vel hytta i sommer og London med ungene og tantene i høstferien. :o) Blir bra!

Ah, glædesen! :-))) Hvor legger dere ruta på bilturen?

Annonse

Dark-Angel 82

Vi reiste et år med vognen til Langedrag, og bjørneparken i Flå med ungene. En fantastisk opplevelse!

Aller først er det festival på oss, årets høydepunkt!

I august reiser vi (med barna) til Tyrkia. Blir koslig.

Ellers snakker vi litt om en ntur til Barcelona i sept/oktober,

men vi får se. Skal renovere endel på hytten, så det koster jo flesk....

Blir uansett en bra sommer! :D

Dark-Angel 82

Får nok vind i håret, ja! Trenger ikke å ta med føneren på tur, da ;-)

Hahah, sant nok. ;)

Vi pleier reise til Danmark på vinteren. Badelansferie. Men da beveger jeg meg ikke utendørs annet enn fra rommet til badeland,og fra bilen til Bilka. ;) Perfekt. Hehehe!

Annonse

I år hadde vi planlagt en litt annerledes ferie, Polen og Baltikum. Men pga et helt uforutsett oppussingsobjekt (leilighet med heksesot) må vi droppe alle planer intill vi ser hvor mye penger vi har igjen når vi har totalrenovert en hel leilighet. Som var nyoppusset i fjor. Men satser på småturer da, et par dager i København, Bø Sommarland, muligens et familiebesøk nordover. Men som sagt alt etter pengebokas tykkelse. Men har planlagt en koselig tur i høstferien da.

I år hadde vi planlagt en litt annerledes ferie, Polen og Baltikum. Men pga et helt uforutsett oppussingsobjekt (leilighet med heksesot) må vi droppe alle planer intill vi ser hvor mye penger vi har igjen når vi har totalrenovert en hel leilighet. Som var nyoppusset i fjor. Men satser på småturer da, et par dager i København, Bø Sommarland, muligens et familiebesøk nordover. Men som sagt alt etter pengebokas tykkelse. Men har planlagt en koselig tur i høstferien da.

Dere må ikke brenne hekser innendørs! ;-)

Med vennlig hilsen

Gjest segunda

Jeg skal til Stavanger i slutten av juni og derfra til Karmøy og Haugesund.

Regner med å reise noe i slutten av juli også, men har ikke bestemt hvor. Ellers pleier jeg å reise mye utenom høysesongen og har planer om å reise til Afrika senere i året.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...