Gå til innhold

Høyresiden roser Karitas soningsslakt

Anbefalte innlegg

megler Smekk

''Tidligere Ap-statsråd Karita Bekkemellem mener det er for mye luksus i norske fengsler.

Det er i søndagens VG at den tidligere likestillingsministeren går hardt ut mot norske soningsforhold. Med kaféutflukter, kinoturer og treningsstudio hver uke, har fangene det for godt, mener Bekkemellem.

Dette er ordninger jeg mener er hinsides. Det får være grenser for goder selv i velferdsstaten Norge, sier hun.

Den krasse meldingen fra Bekkemellem er søt musikk i ørene til Frps justispolitiske talsmann, Per Sandberg. Sandberg er enig i at norske fengsler bærer preg av for mye luksus.''

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/norsk-politikk/artikkel.php?artid=10086786

Har fangene det for godt?

Fortsetter under...

Gjest SMIRnøff

Hvis det er sånn det er i et standardfengsel som skisseres her, så vil jeg vel tru det ikke er så hensiktsmessig... folk som soner fortjener vel å ha det best mulig - jeg mener fanger skal ha det som folk flest, foruten frihet.

Det er nettopp dette med frhet de ikke skal ha.

Det er slik det er ment rehabiliterende.

Men hvis de kan velge og vrake i fritidsaktiviteter...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...