Gå til innhold

Apropos farlige trampoliner og sånn.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er mulig jeg er sær, men jeg reagerer nesten like mye på at vi når som helst risikerer å bli hengt ut i bildet i landsedekkende aviser. Istedenfor at folk prater med hverandre. En trist utvikling synes jeg.

Når man gjør noe så sinnsykt som dette, er det veldig riktig å avbilde og få det ut til allmenheten til skrekk og advarsel.

Vedkommende som tok bildet var vel neppe så nært at han kunne ha snakket med disse tullingene, og ikke kan jeg skjønne at det ville ha hjulpet heller.

Gjest hysterisk mor?

Noen jeg kjenner la ut bilde av poden sin på 10 mnd eller så, nettopp lært seg å sitte. Satt han oppå en stor stein, var sikkert 2 meter ned eller så...

der satt han alene mens de skulle ta bilde. Han satt jo så fint skrev hun....

Jau, hva om han plutselig flyttet på seg og ramla ned da, ganske hardt å falle 2 meter ned på steingrunn! Forstår ikke hva folk tenker med. Mulig jeg er småhysterisk men....

Sånne folk lærer ikke før det skjer noe alvorlig.

joda, unger skal herdes, vi må ikke overbeskytte dem osv, men det er lov å bruke litt sunn fornuft

Når man gjør noe så sinnsykt som dette, er det veldig riktig å avbilde og få det ut til allmenheten til skrekk og advarsel.

Vedkommende som tok bildet var vel neppe så nært at han kunne ha snakket med disse tullingene, og ikke kan jeg skjønne at det ville ha hjulpet heller.

'Vedkommende som tok bildet var vel neppe så nært at han kunne ha snakket med disse tullingene, ''

Og hadde han ropt fra den siden der han sto og tok bildet, kunne de jo ha blitt distrahert slik at de falt ned.

Annonse

ShitDiddelyDo

Det er mulig jeg er sær, men jeg reagerer nesten like mye på at vi når som helst risikerer å bli hengt ut i bildet i landsedekkende aviser. Istedenfor at folk prater med hverandre. En trist utvikling synes jeg.

'' Det er mulig jeg er sær, men jeg reagerer nesten like mye på at vi når som helst risikerer å bli hengt ut i bildet i landsedekkende aviser. Istedenfor at folk prater med hverandre. En trist utvikling synes jeg.''

Nå er nok ikke personene på bildet spesielt enkle å kjenne igjen.

Ellers er jeg helt enig med deg. Alle, i hvert fall 99 % av oss, går rundt med relativt kapable kameraer/videokameraer i våre telefoner. Vi har disse på oss hele tiden, og de brukes flittig. Det er knapt den ting som ikke blir dokumentert lenger.

Det minste feilskjær i offentligheten brettes ut på Youtube, eller det sendes til VG.

Dette er problematisk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...