Gjest holde psyken i sjakk Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Jeg har hatt en sperre på å innta angstdempende når jeg har eneansvaret for barn. Jeg har vokst opp i et miljø der min mor tidvis var helt "utafor" pga medisiner (Stesolid og den slags tidvis i kombinasjon med alkohol). Jeg teller så for og imot i forhold til å ta angstedempende. Når hjertebanken herjer og trykket i hodet øker er det fristende å finne et botemoddel. Hva tenekr dere? Er det ok å ta litt angstdempende og kanskje på den måten bli mer avbalansert? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Jeg ser intet (ekstra) negativt med ta Sobril 15 mg eller Valium 5 mg selv om en har ansvar for små barn. Mulig at jeg er litt lettsindig siden jeg synes det er ok med en alkoholenhet også. 0 Siter
Gjest holde psyken i sjakk Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Jeg ser intet (ekstra) negativt med ta Sobril 15 mg eller Valium 5 mg selv om en har ansvar for små barn. Mulig at jeg er litt lettsindig siden jeg synes det er ok med en alkoholenhet også. Tusen takk for svar. Da tar jeg meg en Sobril 10 mg. Det vil helt sikkert gjøre situasjonen lettere og kanskje gi meg en slags opplevelse av å ha bedre oversikt og grep på situasjonen. Jeg rører ikke alkohol. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.