Gå til innhold

Tror dere det blir streik?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis det blir streik blir den stoppet senest onsdag eller torsdag. Samfunnet stopper opp uten tilgang på banktjenester.

Enig.

Jeg husker forresten da min mor var med i bankstreiken i 1976. Tror kanskje det varte en ukes tid eller noe slikt, men den gangen hadde man jo ikke betalingskort og minibanker og nettbank. Hadde man flere blanketter igjen i sjekkheftet, fikk man jo handlet mat uansett ;-)

ShitDiddelyDo

Enig.

Jeg husker forresten da min mor var med i bankstreiken i 1976. Tror kanskje det varte en ukes tid eller noe slikt, men den gangen hadde man jo ikke betalingskort og minibanker og nettbank. Hadde man flere blanketter igjen i sjekkheftet, fikk man jo handlet mat uansett ;-)

Ja, det var nok en annen tid i 1976. :)

Gjest Høstløv

Enig.

Dengang fikk vi lønnen utbetalt i kontanter.

Annonse

ShitDiddelyDo

Tenkte på det samme.

Og media gjør sitt for å skremme folk.

Forsiden i VG nå.

''Hvis du ikke får ut penger i minibank eller butikk ER DU SJAKK MATT''

Og ikke ett ord om at streiken vil være over nesten før den har startet.

Media burde snart få en salig nesetyver. De er ute etter å spre panikk, enten det er pengemangel eller mordersneglene som snart tar knekken på oss alle.

Høres slik ut på nyhetene iallefall, har ikke tatt ut en krone jeg .... eneste forbeholdet jeg har tatt er å fylle diesel på bilen, slik at tanken er full :)

Har mat i fryseren som vi kan bruke, kjekt da, å kanskje få tømt den :), men ærlig talt tror jeg ikke denne streiken kommer til å vare mange timene om den blir noe av.

Hele Norge vil jo stoppe opp.

Annonse

Gjest verre

Hva om jeg tar ut penger i matbutikken? Er det like vanskelig?

Det er vanskeligere, for de fleste butikkansatte har fått beskjed om at de ikke kan gi ut kontanter i dag. - Demå ha vekslepenger til i morgen :-p De få butikkene som har gitt ut kontanter i dag er nok tomme de også, akkurat som minibankene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...