Gå til innhold

Tror dere det blir streik?

Anbefalte innlegg

Gjest Øjto
Skrevet

Jeg fikk mine ukepenger i kontanter ihvertfall ;-)

Får du ukepenger fra mannen din? Så greit! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får du ukepenger fra mannen din? Så greit! :)

I 1976 var det nok mor og far som måtte punge ut :-) Antar jeg fikk ca 5 kroner i uka, kanskje 7.

Skrevet

Tror ikke det blir streik. Min far jobber i DnB og tror heller ikke på streik.

Gjest strike
Skrevet

Det er vanskeligere, for de fleste butikkansatte har fått beskjed om at de ikke kan gi ut kontanter i dag. - Demå ha vekslepenger til i morgen :-p De få butikkene som har gitt ut kontanter i dag er nok tomme de også, akkurat som minibankene.

Er det noe poeng i å rane en butikk nå i kveld? De har vel ikke kash noen av stedene?;)

Skrevet

Og media gjør sitt for å skremme folk.

Forsiden i VG nå.

''Hvis du ikke får ut penger i minibank eller butikk ER DU SJAKK MATT''

Og ikke ett ord om at streiken vil være over nesten før den har startet.

Media burde snart få en salig nesetyver. De er ute etter å spre panikk, enten det er pengemangel eller mordersneglene som snart tar knekken på oss alle.

Både flåtten, brunsneglene og e-colismitten har skuffet foreløpig. Så de nærmeste dagene må nok tabloidene håpe på kontantmangel.

Dessverre (for sensasjonsmakerne) har nok de fleste såpass mye mat i skapet og fryseren at en evt. streik er over lenge før pengemangelen blir et reelt problem.

Skrevet

Både flåtten, brunsneglene og e-colismitten har skuffet foreløpig. Så de nærmeste dagene må nok tabloidene håpe på kontantmangel.

Dessverre (for sensasjonsmakerne) har nok de fleste såpass mye mat i skapet og fryseren at en evt. streik er over lenge før pengemangelen blir et reelt problem.

''Dessverre (for sensasjonsmakerne) har nok de fleste såpass mye mat i skapet og fryseren at en evt. streik er over lenge før pengemangelen blir et reelt problem.''

Ja, da får de eventuelt ty til alternative vinklinger, som for eksempel: "Småbarnsmor gikk tom for melk - måtte gi barna vann til drikke!" eventuelt "Utested må stenge i mangel på ølgjester"

Skrevet

''Hva skjer om man skal få lønn denne uken da?''

Den får du utbetalt i knapper og glansbilder.

Nice.. Høres bra ut...

Skrevet

Da får du noen dager ekstra ferie istedenfor ;)

=)

Skrevet

Det blir nok steik, og den blir meget kortvarig.

''Det blir nok steik, og den blir meget kortvarig. ''

Jeg skal i hvertfall ha skinkesteik i morgen. Jeg håper det er alt jeg får ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

''Dessverre (for sensasjonsmakerne) har nok de fleste såpass mye mat i skapet og fryseren at en evt. streik er over lenge før pengemangelen blir et reelt problem.''

Ja, da får de eventuelt ty til alternative vinklinger, som for eksempel: "Småbarnsmor gikk tom for melk - måtte gi barna vann til drikke!" eventuelt "Utested må stenge i mangel på ølgjester"

Aftenposten hadde for et par dager siden oppslag over hvor fælt barn har det på flyplasser. Flyplassene er ikke tilpasset barn, og de kjeder seg.

Det konstrueres problemer på løpende bånd, og den ungen som ikke klarer å kjede seg en time eller to på en flyplass uten at flyplassene skal få svi for at de ikke lager fornøyelsesparker rettet mot barn, vil få store problemer når de vokser opp. ;)

Skrevet

Jeg har sparebøsse og gir fan. Ansatte i finansbransjen som bakfunksjonærer o.l stiller jeg meg totalt likegyldig til. Enda mer til lederne deres. Den lukrative gjengen med meglere ønsker jeg faktisk til helvete.

Dark-Angel 82
Skrevet

Uansett blir det ikke langvarig. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...