Gjest Shira :o) Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Jeg så programmet. Sterkt å få ta en liten del i hverdagen hans. 0 Siter
Gjest Kypptil Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 [quote name=Shira )' timestamp='1307391253' post='4593503] Jeg så programmet. Sterkt å få ta en liten del i hverdagen hans. Jeg synes det var et innblikk i en alkoholikers liv. Det var ikke så sterkt. 0 Siter
Gjest solisa Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Kjempeflott, vi trenger å se mer av dette. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Jeg synes det var et innblikk i en alkoholikers liv. Det var ikke så sterkt. For meg er det sterkt, spesielt møtet med søsteren. Sikkert fordi jeg har litt kjennskap til diverse problem. De to menneskene delte møtet sitt med oss, det er sterkt gjort. Søsteren var ærlig. Jeg kjente vel endel på mine egne følelser rundt diverse ting/opplevelser. Så likte jeg at han var engasjert mtp på å selge abonnement. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.