Gå til innhold

Hatt du tatt ut penger i dag?

Anbefalte innlegg

Gjest Kypptil
Skrevet

Var lang kø foran minibanken i dag. Fikk heldigvis ut penger.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cathlin

10

• morsan

7

• tzatziki1365380058

5

• Lillemus

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg er optimist, og venter i det lengste med å gjøre noe

Onsdag1365380628
Skrevet

Jeg har ingen penger, så jeg behøver ikke ta dem ut....

Gjest Kypptil
Skrevet

Jeg har ingen penger, så jeg behøver ikke ta dem ut....

Hvordan greier du deg da?

Skrevet

Nei, om det skulle bli streik blir den ikke langvarig. Har mat i fryseren og kjøleskapet og bensin på tanken for noen dager så jeg klarer meg. :o)

Onsdag1365380628
Skrevet

Hvordan greier du deg da?

Jeg har stort sett det jeg trenger her hjemme. Greier meg fint minst en uke uten kontanter. Til lønningen kommer.

Gjest Kypptil
Skrevet

Nei, om det skulle bli streik blir den ikke langvarig. Har mat i fryseren og kjøleskapet og bensin på tanken for noen dager så jeg klarer meg. :o)

Hva med øl da, har du en kasse av det også?

Skrevet

Hva med øl da, har du en kasse av det også?

Drikker ikke øl og helt ærlig så har man andre problemer enn at man mangler noen kroner dersom det at man ikke får kjøpt seg øl er det største problemet under en streik!

Gjest Elextra
Skrevet

Ja, jeg har tatt ut penger og nei, det var ikke kø.

Gjest prust
Skrevet

Ja, jeg tok ut penger da jeg handlet på butikken i dag.

Gjest Kypptil
Skrevet

Ja, jeg tok ut penger da jeg handlet på butikken i dag.

Hvor mye da? Jeg har tusen i bakhånd.

Gjest for sein
Skrevet

Nei, jeg har ikke tatt ut penger. Det var tomt i minibanken i nærheten, og ingen av de to butikkene jeg handlet i ville/kunne gi ut kontanter. Jeg har imidlertid masse mat, og 120,- kr i lommeboka fra før av. Satser på en kortvarig streik om det skulle bli noen, eventuelt gode venner :) Jeg tror egentlig ikke jeg har noe å frykte, det er vel derfor jeg ikke har stressa i banken tidligere også.

Gjest prust
Skrevet

Hvor mye da? Jeg har tusen i bakhånd.

Jeg har tatt ut tusen kroner jeg og. I tillegg handlet jeg litt mat i dag, og fylte diesel i dag.

Dessuten skal jeg reise bort med jobben, så det blir egentlig min kjæres utfordring å holde hjulene i gang her inkludert handling de nærmeste dagene.

Tviler på at han har tenkt på å ta ut penger - han er bortreist med sin jobb nå.

Gjest Tatjana
Skrevet

Ja, det har jeg gjort. Og det var ikke kø i minibanken.

Skrevet

Nei, jeg har ikke tatt ut penger i dag, det regnet for mye. Ser jeg har ganske mye kontanter igjen fra uttaket før jeg visste om streiken.

Skrevet

Nei, men jeg brukte kun kort da jeg handlet, for å spare de relativt få kontantene jeg har. Regner ikke med langvarig streik. I verste fall får vi ta av bursdagspengene til junior...;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tok ut 800 kroner fordi jeg muligens trenger å betale en lunsj og litt kaffe og sånn akkurat i morgen.

Det er første gang jeg har hatt cash i lommeboka på år og dag. :)

Skrevet

Ja, tok ut 2000,- fordi jeg tilfeldigvis gikk forbi en minibank og det var ikke kø.

candyqueen_83
Skrevet

Nei, det gadd jeg ikke. Tviler på at denne streiken blir veldig langvarig, og akkurat i morgen trenger jeg ikke handle noe.

Gjest Kypptil
Skrevet

Nei, det gadd jeg ikke. Tviler på at denne streiken blir veldig langvarig, og akkurat i morgen trenger jeg ikke handle noe.

Sist det var bankstreik varte den i en uke. Du har ennå tid på deg til å ta ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...