Gjest Kypptil Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Var lang kø foran minibanken i dag. Fikk heldigvis ut penger. 0 Siter
Spenol(1) Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Jeg er optimist, og venter i det lengste med å gjøre noe 0 Siter
Onsdag1365380628 Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Jeg har ingen penger, så jeg behøver ikke ta dem ut.... 0 Siter
Gjest Kypptil Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Jeg har ingen penger, så jeg behøver ikke ta dem ut.... Hvordan greier du deg da? 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Nei, om det skulle bli streik blir den ikke langvarig. Har mat i fryseren og kjøleskapet og bensin på tanken for noen dager så jeg klarer meg. ) 0 Siter
Onsdag1365380628 Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Hvordan greier du deg da? Jeg har stort sett det jeg trenger her hjemme. Greier meg fint minst en uke uten kontanter. Til lønningen kommer. 0 Siter
Gjest Kypptil Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Nei, om det skulle bli streik blir den ikke langvarig. Har mat i fryseren og kjøleskapet og bensin på tanken for noen dager så jeg klarer meg. ) Hva med øl da, har du en kasse av det også? 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Hva med øl da, har du en kasse av det også? Drikker ikke øl og helt ærlig så har man andre problemer enn at man mangler noen kroner dersom det at man ikke får kjøpt seg øl er det største problemet under en streik! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Ja, jeg har tatt ut penger og nei, det var ikke kø. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Ja, jeg tok ut penger da jeg handlet på butikken i dag. 0 Siter
Gjest Kypptil Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Ja, jeg tok ut penger da jeg handlet på butikken i dag. Hvor mye da? Jeg har tusen i bakhånd. 0 Siter
Gjest for sein Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Nei, jeg har ikke tatt ut penger. Det var tomt i minibanken i nærheten, og ingen av de to butikkene jeg handlet i ville/kunne gi ut kontanter. Jeg har imidlertid masse mat, og 120,- kr i lommeboka fra før av. Satser på en kortvarig streik om det skulle bli noen, eventuelt gode venner Jeg tror egentlig ikke jeg har noe å frykte, det er vel derfor jeg ikke har stressa i banken tidligere også. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Hvor mye da? Jeg har tusen i bakhånd. Jeg har tatt ut tusen kroner jeg og. I tillegg handlet jeg litt mat i dag, og fylte diesel i dag. Dessuten skal jeg reise bort med jobben, så det blir egentlig min kjæres utfordring å holde hjulene i gang her inkludert handling de nærmeste dagene. Tviler på at han har tenkt på å ta ut penger - han er bortreist med sin jobb nå. 0 Siter
Gjest Tatjana Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Ja, det har jeg gjort. Og det var ikke kø i minibanken. 0 Siter
fresja Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Nei, jeg har ikke tatt ut penger i dag, det regnet for mye. Ser jeg har ganske mye kontanter igjen fra uttaket før jeg visste om streiken. 0 Siter
morsan Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Nei, men jeg brukte kun kort da jeg handlet, for å spare de relativt få kontantene jeg har. Regner ikke med langvarig streik. I verste fall får vi ta av bursdagspengene til junior...;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Tok ut 800 kroner fordi jeg muligens trenger å betale en lunsj og litt kaffe og sånn akkurat i morgen. Det er første gang jeg har hatt cash i lommeboka på år og dag. 0 Siter
Kalevaala Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Ja, tok ut 2000,- fordi jeg tilfeldigvis gikk forbi en minibank og det var ikke kø. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Nei, det gadd jeg ikke. Tviler på at denne streiken blir veldig langvarig, og akkurat i morgen trenger jeg ikke handle noe. 0 Siter
Gjest Kypptil Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Nei, det gadd jeg ikke. Tviler på at denne streiken blir veldig langvarig, og akkurat i morgen trenger jeg ikke handle noe. Sist det var bankstreik varte den i en uke. Du har ennå tid på deg til å ta ut. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.