Gå til innhold

Hatt du tatt ut penger i dag?

Anbefalte innlegg

Hadde bursdag på lørdag og fikk litt penger som jeg ikke fikk tid til å sette inn i banken i dag. Større problem at eneste bensinstasjonen i mils omkrets (bokstavelig talt) er en 123-stasjon som kun tar kort. Har heldigvis ca halv tank på dieselslukeren.

Hadde ellers hysterisk dame på jobb i dag da vi har maks 1000 kr uttak på butikken. Hun kjøpte flere ting, og betalt en ting i hver kasse og tok ut 1000 i tillegg hos alle.

Jeg tviler på at det blir streik, min far jobber i DnB og tviler også på at det blir streik.

Fortsetter under...

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cathlin

10

• morsan

7

• tzatziki1365380058

5

• Lillemus

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest for sein

Hadde bursdag på lørdag og fikk litt penger som jeg ikke fikk tid til å sette inn i banken i dag. Større problem at eneste bensinstasjonen i mils omkrets (bokstavelig talt) er en 123-stasjon som kun tar kort. Har heldigvis ca halv tank på dieselslukeren.

Hadde ellers hysterisk dame på jobb i dag da vi har maks 1000 kr uttak på butikken. Hun kjøpte flere ting, og betalt en ting i hver kasse og tok ut 1000 i tillegg hos alle.

Jeg tviler på at det blir streik, min far jobber i DnB og tviler også på at det blir streik.

''Hadde ellers hysterisk dame på jobb i dag da vi har maks 1000 kr uttak på butikken. Hun kjøpte flere ting, og betalt en ting i hver kasse og tok ut 1000 i tillegg hos alle.''

Hehe, seriøst? Det er ikke rart minibanken og butikker blir tomme, da...

''Hadde ellers hysterisk dame på jobb i dag da vi har maks 1000 kr uttak på butikken. Hun kjøpte flere ting, og betalt en ting i hver kasse og tok ut 1000 i tillegg hos alle.''

Hehe, seriøst? Det er ikke rart minibanken og butikker blir tomme, da...

Dessverre sant ja. Men hadde veldig lite uttak i Postbanken (vi har post i butikk). Det synes jeg var litt rart.

Annonse

Gjest Kypptil

Har jobbet hele dagen og rakk ikke innom minbanken før nå. Den var tom. Det betyr at jeg har et par hundrelapper. Bør jeg føle meg litt skjelven, synes du...?:)

Ja du bør snarest dra på en kjøretur til de forskjellige minibankene. Sist varte streiken en uke.

Gjest Shira :o)

Jeg har ikke tatt ut. Spurte sambo og han hadde 500 kr, så da klarer vi oss. Det er kun noen få ferskvarer jeg må handle.

Bilene har noe på tanken går jeg utifra, det er nok av biler i tunet her så jeg skal nok komme meg avgårde på de få tingene jeg skal.

Det eneste jeg har gjort mtp på streik er å legge inn alle regninger i nettbanken, det måtte jeg uansett gjøre, men jeg fremskyndet det en dag.

[quote name=Shira :o)' timestamp='1307386407' post='4593403]

Jeg har ikke tatt ut. Spurte sambo og han hadde 500 kr, så da klarer vi oss. Det er kun noen få ferskvarer jeg må handle.

Bilene har noe på tanken går jeg utifra, det er nok av biler i tunet her så jeg skal nok komme meg avgårde på de få tingene jeg skal.

Det eneste jeg har gjort mtp på streik er å legge inn alle regninger i nettbanken, det måtte jeg uansett gjøre, men jeg fremskyndet det en dag.

Kan man bruke kredittkort? Hvis du vet.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...