Gå til innhold

Hatt du tatt ut penger i dag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cathlin

10

• morsan

7

• tzatziki1365380058

5

• Lillemus

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Har jobbet hele dagen og rakk ikke innom minbanken før nå. Den var tom. Det betyr at jeg har et par hundrelapper. Bør jeg føle meg litt skjelven, synes du...?:)

Kjøp dagligvarer i dag så du har nok til noen dager, så går det nok bra skal du se :-)

Hvis det blir streik, kan den ikke vare mer enn noen få dager.

''Hadde ellers hysterisk dame på jobb i dag da vi har maks 1000 kr uttak på butikken. Hun kjøpte flere ting, og betalt en ting i hver kasse og tok ut 1000 i tillegg hos alle.''

Hehe, seriøst? Det er ikke rart minibanken og butikker blir tomme, da...

''Hehe, seriøst? Det er ikke rart minibanken og butikker blir tomme, da...''

Nei, og jeg hørte et innslag på radioen fra en minibankkø der en mann tok ut 9900. Reporteren spurte litt spøkefullt om han var villig til å dele dersom det til butikken kom en fortvilet småbarnsmor med sultne unger og ingen kontanter....;-)

''Hehe, seriøst? Det er ikke rart minibanken og butikker blir tomme, da...''

Nei, og jeg hørte et innslag på radioen fra en minibankkø der en mann tok ut 9900. Reporteren spurte litt spøkefullt om han var villig til å dele dersom det til butikken kom en fortvilet småbarnsmor med sultne unger og ingen kontanter....;-)

En jente jeg kjenner var i banken i dag. Der var det en dame på rundt 80 år som tok ut 30 000 kroner. Noen burde snakket til kjerringa

En jente jeg kjenner var i banken i dag. Der var det en dame på rundt 80 år som tok ut 30 000 kroner. Noen burde snakket til kjerringa

Oi!

Jeg hørte forresten en historie om noen som ryddet ut av et hus etter en død bestemor - da fant de flere sekker med sukker i kjelleren som hun hadde hamstret opp i forbindelse med Cuba-krisen!

Annonse

Oi!

Jeg hørte forresten en historie om noen som ryddet ut av et hus etter en død bestemor - da fant de flere sekker med sukker i kjelleren som hun hadde hamstret opp i forbindelse med Cuba-krisen!

Hehe. Det er tydelig at en del i den eldre generasjonen har et litt annet forhold til hamstring/kriser enn det vi har.

Hehe. Det er tydelig at en del i den eldre generasjonen har et litt annet forhold til hamstring/kriser enn det vi har.

Si ikke det - for noen år siden var det streik blant noen av dem som kjører ut varer til butikkene. Da hamstret en del folk så fælt - det var hamstringen som ga tomme butikkhyller, og ikke streiken først og fremst.

Og når nettavisene i dag har hatt store overskrifter der de oppfordrer folk om å ta ut penger, så blir det jo til at folk lfest gjør det, og mange av dem også i stort monn.

tzatziki1365380058

Jeg har tatt ut en del penger, ja, fordi jeg skal "ut" flere ganger denne uken, og altså må kunne gjøre opp for meg.

Jeg tipper at streiken max varer 3 dager, dersom det blir, men siden det er disse tre dagene jeg skal ut på "diverse", så tok jeg ikke sjansen på å la være.

Annonse

Si ikke det - for noen år siden var det streik blant noen av dem som kjører ut varer til butikkene. Da hamstret en del folk så fælt - det var hamstringen som ga tomme butikkhyller, og ikke streiken først og fremst.

Og når nettavisene i dag har hatt store overskrifter der de oppfordrer folk om å ta ut penger, så blir det jo til at folk lfest gjør det, og mange av dem også i stort monn.

Transportstreik er litt morsomt, fordi ingen egentlig vet hva det blir mangel på. Dermed er det mange som går amok i butikkene - som i hvert fall ryddet hyllene.

Det var (fare for?) transportstreik mens junior var liten, det må ha vært ca. 2001. Da kjøpte jeg to pakker bleier i stedet for bare en. Akkurat det ville jeg helst ikke gå tom for. Men jeg tror ikke det ble noen streik.

Ellers er langvarig polstreik litt underholdende, fordi det illegale distribusjonsapparatet plutselig blir synlig. Husker det kom en varebil hver fredag til en parkeringsplass ved noen store bedrifter like ved der jeg jobbet før (utenfor sentrum). Fiskebilen og spritbilen, liksom...

Transportstreik er litt morsomt, fordi ingen egentlig vet hva det blir mangel på. Dermed er det mange som går amok i butikkene - som i hvert fall ryddet hyllene.

Det var (fare for?) transportstreik mens junior var liten, det må ha vært ca. 2001. Da kjøpte jeg to pakker bleier i stedet for bare en. Akkurat det ville jeg helst ikke gå tom for. Men jeg tror ikke det ble noen streik.

Ellers er langvarig polstreik litt underholdende, fordi det illegale distribusjonsapparatet plutselig blir synlig. Husker det kom en varebil hver fredag til en parkeringsplass ved noen store bedrifter like ved der jeg jobbet før (utenfor sentrum). Fiskebilen og spritbilen, liksom...

Apropos illegale distribusjonsapparater. Husker da jeg var ungdom og kjøpte billig øl fra lasterommene til øst-europeiske turist(?)busser.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...