Gå til innhold

Vant til å være deppa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest hjelp til selvhjelp

Man trener seg på å legge merke til alt som er positivt.

Ja, men jeg blir liksom ikke kvitt klumpen i magen...og egentlig har jeg det jo som plommen i egget. En mann jeg elsker, snille barn, hus og hjem, osv. Så hvorfor er lykke følelsen så vanskelig?

Hvorfor blir ikke depresjonen borte?

Hva gjør andre som er utbrent? Jeg har ikke verktøy for å hjelpe meg ut av dette...

Ja, men jeg blir liksom ikke kvitt klumpen i magen...og egentlig har jeg det jo som plommen i egget. En mann jeg elsker, snille barn, hus og hjem, osv. Så hvorfor er lykke følelsen så vanskelig?

Hva gjør andre som er utbrent? Jeg har ikke verktøy for å hjelpe meg ut av dette...

Kanskje finnes det noen som kan hjelpe deg ved å bruke kognitiv adferdsterapi?

"Hvorfor blir ikke depresjonen borte?" Fordi den ikke er over? Får du medisiner, terapi?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...