Gå til innhold

Beinhinnebetennelse

Gjest aaaa

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har ikke noe spørsmål å komme med, men har et godt tips til alle som sliter med beinhinnebetennelse.

Jeg fikk beinhinnebetennelse i begge legger i februar i år. Jeg gikk igjennom de "normale" formene for behandling, dvs 3 uker behandling med tabletter og salve, og deretter fysioterapeut i ca 4 mnd (jeg tror aldri jeg har hatt så vondt som da fysioterapeuten masserte og knadde de betente leggene mine).

Etter å ha vært skadet i snart 6 mnd, fant jeg endelig frem til naturterapeut Robin Juberg i Molde. Jeg leste om hans behandling med olje og grønnleire, og må vel innrømme at jeg var rimelig skeptisk. Uansett bestilte jeg pakken med leire og olje, og det utrulige er at allerede etter 2-3 dager begynte leggene å føles bedre. Og etter to uker var smertene HELT borte. Det tok meg bare to uker med rolig opptrening før jeg igjen kunne begynne med full trening igjen.

Det irriterer meg noe voldsomt at jeg ikke fant fem til Robin før, og at jeg faktisk kunne kortet ned skadeperioden fra 8 mnd til 4 uker. Det er derfor jeg ønsker å fortelle alle som sliter med beinhinnebetennelse om muligheten til total smertefri, kort og ikke minst billig behandling.

Jeg synes det er skuffende at leger og fysioterapeuter ikke informerer pasientene om alternative former for behandling. Uansett hvor tvilsomt opplegget høres ut, så virker det faktisk.

Det er verdt et forsøk!

www.naturterapeuten.com

Gutt 17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege

aaaa.

Man skal bestandig være åpen og nysjerrig for nye ting. Har flere delt din erfaring med grønnleire.?

Ellers har jeg sans for isbehandling flere ganger dgl., koblet sammen med alternativ trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med i en friidrettsklubb hvor flere har forsøkt dette produktet med gode resultater. Det er ikke tvil om at det fungerer, men utøvere som er sterkt plaget har ikke blitt bra selv etter mer enn 6 måneders bruk. Og faren for tilbakefall har vist seg å være stor. Men alt i alt, dette er det mest effektive vi noen gang har forsøkt. Tilsammen ni utøvere i vår klubb har prøvd produktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...

Hei!jeg har et spørsmål til aaa/gutt 17. Jeg lurte på hvilken pakke du bestilte?Bestilte du betennelseshemmende terapiolje og grønnleire?skal disse brukes sammen?bestilte du fryseolje også?Hva skal jeg bestille vist jeg skal ha det samme som deg?

På forhånd takk!

mvh aksnesen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!jeg har et spørsmål til aaa/gutt 17. Jeg har både benhinnebetennelse og senbettenelse symptomer så jeg lurte på hvilken pakke du bestilte?Bestilte du betennelseshemmende terapiolje og grønnleire?skal disse brukes sammen?bestilte du fryseolje også?Hva skal jeg bestille hvis jeg skal ha det samme som deg?

På forhånd takk!

mvh aksnesen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!jeg har et spørsmål til aaa/gutt 17. Jeg har både benhinnebetennelse og senbettenelse symptomer så jeg lurte på hvilken pakke du bestilte?Bestilte du betennelseshemmende terapiolje og grønnleire?skal disse brukes sammen?bestilte du fryseolje også?Hva skal jeg bestille hvis jeg skal ha det samme som deg?

På forhånd takk!

mvh aksnesen

Hei!

Du bestiller "Naturterapeuten's Olje og Leirekur ".

Denne koster 348,- + frakt.

Pakken inneholder leiren og en liten flaske med olje. Oljen maserer du inn før du legger på leireblandingen.

Det følger med en god bruksanvisning i pakken!

Håper leiren har like god effekt på deg som den hadde på meg :=)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...