Gå til innhold

Gleder meg til høsten, er for varmt nå.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, jeg liker vår og høst bedre enn sommer. I hvert fall i Norge. Her bruker jeg ikke sommeren til noe vettugt.

Skrevet

Når det er for varmt så savner jeg høsten litt, men nå er det akkurat passe.. Temperaturen ble såå mye bedre etter uværet idag tidlig... =)

Gjest Hulderen
Skrevet

Hvor er det du bor da, som har det for varmt? Jeg kunne godt tenke meg 5-10 grader varmere.

Gjest Melis36
Skrevet

Nei pokker heller!! Jeg vil ha det varmere,har ikke hatt det sååå varmt enda her på Østlandet i hvertfall.

Skrevet

Nei, jeg venter på sommeren, her det det overskyet og regnskurer og jeg håper på temperaturer oppunder 30-tallet. Vi kan vel dessverre ikke forvente mer her på denne breddegraden.

Skrevet

Jeg er ikke spesielt varmekjær, men jeg tåler da atskillig høyere temperaturer enn det vi har hatt på Østlandet i dag.

Jeg gleder meg først og fremst til sommerferien.

Gjest Regnpip
Skrevet

Nei! Her er det allerede høst! Merkelig grønt på trærne, men eller velkjent stiv kuling, 8 grader og regn i bøtter og spann.

Skrevet

Nei, jeg venter på sommeren, her det det overskyet og regnskurer og jeg håper på temperaturer oppunder 30-tallet. Vi kan vel dessverre ikke forvente mer her på denne breddegraden.

*signerer*

Gjest ikke overhodet
Skrevet

Du kan bare flytte hit. Her er det knappast noen gang varmt nok, og ja, vi befinner oss i Norge.

Dark-Angel 82
Skrevet

NEI!!! Nå vil jeg ha sommervarme så lenge som mulig. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...