Gå til innhold

endorfiner

Anbefalte innlegg

Gjest Eirik Larsen
Skrevet

Frigjøres det noen endorfiner ved avføring? Da tenker jeg at ved fødsel frigjøres det endorfiner. Er det også slik at det frigjøres noe ved toalett besøk?

Fortsetter under...

Gjest MenMenMen
Skrevet

Om du synes at en fødsel og et dobesøk kan sammenlignes så ville jeg avgjort tatt en tur til legen! ;)

Gjest Nevertheless
Skrevet

Om du synes at en fødsel og et dobesøk kan sammenlignes så ville jeg avgjort tatt en tur til legen! ;)

Aner virkelig ikke, men kan ikke forestille meg det. Overlater det til NHD, men blir overrasket om det skulle være sånn.

Skrevet

Seriøst? Nå fikk jeg noen bilder i hodet som... ja....

En fødsel er en ekstremt smertefull situasjon, sammenligningen du gjør er helt fjern for meg.

Bella Dotte
Skrevet

Det frigjøres vel endel gass og lukt...

Helt seriøst så er det en kjent sak at det er knyttet fysisk og psykisk velvære til å kvitte seg med avfallsprodukter. Om det er endorfiner eller noe annet, skal jeg ikke ha sagt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...