Gjest jente31 Skrevet 7. juni 2011 Skrevet 7. juni 2011 Jeg lurer litt på om jeg har det. Jeg får hele tiden opp minner fra en traumatisk barndom. Absolutt alt kan får meg tilbake. Det er ikke slik at jeg er traumatisert men det er små glimt hele tiden. Det er forferdelig slitsomt. jeg vet ikke hva som er er vanlige tankekjør og hva som er barndomsminner og andre vonde minner. Det er aldri rolig i hodet mitt. Alle vonde opplevelser setter seg i hodet, og kjører karusell uten at jeg klarer å stoppe den. Jeg har så mye tankekjør at jeg i blant tenker på selvmord, selv om jeg vet at det ikke er noe jeg kommer til å gjøre, eller få lyst til å gjøre. Hvis jeg har det, hvordan behandles det? Jeg er forresten bipolar. 0 Siter
Gjest ambrose Skrevet 7. juni 2011 Skrevet 7. juni 2011 Jeg mener å huske at NHD har skrevet at metakognitiv terapi er den mest effektive behandlingsmetoden mot PTSD. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.