Gå til innhold

Har dere erfaring med Allposters.no?

Anbefalte innlegg

Jeg bestilte noen plakater for over en uke siden, og jeg har ennå ikke fått noen hentelapp. Jeg har skrevet mailer men har ikke fått noe svar. Svarer de på telefon?

Jeg opplevde det samme for noen år siden. Jeg husker ikke om betalingen var helt i orden, men jeg fikk ingen varer.

Er det et seriøst nettsted?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/365716-har-dere-erfaring-med-allpostersno/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har bestilt noen plakater der en gang og de ble levert. Det tok imidlertid mye lengre tid enn en uke.

De sendte varene med UPS, som bare kunne levere på dagtid. De var hjemme hos meg to ganger mens jeg var på jobb. Jeg ringte og ga beskjed om at jeg ikke kunne ta fri fra jobb for å dra hjem og hente en pakke.

Til slutt ble varene sendt tilbake til UPS-sentralen i en annen by ca. 2 timer herfra. Da ringte jeg igjen, og avtalte at de skulle levere det på arbeidsplassen min.

Mye styr altså, og det har stoppet meg fra å bestille der mer, selv om de har mye fint.

Jeg har bestilt noen plakater der en gang og de ble levert. Det tok imidlertid mye lengre tid enn en uke.

De sendte varene med UPS, som bare kunne levere på dagtid. De var hjemme hos meg to ganger mens jeg var på jobb. Jeg ringte og ga beskjed om at jeg ikke kunne ta fri fra jobb for å dra hjem og hente en pakke.

Til slutt ble varene sendt tilbake til UPS-sentralen i en annen by ca. 2 timer herfra. Da ringte jeg igjen, og avtalte at de skulle levere det på arbeidsplassen min.

Mye styr altså, og det har stoppet meg fra å bestille der mer, selv om de har mye fint.

Er det noen vanlige butikker som også har et stort utvalg plakater? jeg skulle gjerne ha sluppet å betale så mye i porto.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...