Gjest Skrevet 7. juni 2011 Skrevet 7. juni 2011 Legen min bestemte dosen min ved å sjekke om medisin nivået i blodet er på referanse verdien .Har dere også gjort dette?! Medisinen var risperdal. Finnes det for andre AP også? 0 Siter
Gjest Nevertheless Skrevet 7. juni 2011 Skrevet 7. juni 2011 Dette har jeg aldri hørt om. Er det sånn at doser skal bestemmes ut ifra blodet? Jeg går på seroquel (bortsett fra at jeg har droppet det i protest nå). Men dette kan neppe være viktig siden legen ikke har sagt noe...eller? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 7. juni 2011 Skrevet 7. juni 2011 Det finnes for andre AP også. Det er ikke faciten, men kan gi nyttig hjelp i enkelte tilfeller. Det tas ikke rutinemessig. 0 Siter
Gjest Zyprexus Skrevet 7. juni 2011 Skrevet 7. juni 2011 Det finnes for andre AP også. Det er ikke faciten, men kan gi nyttig hjelp i enkelte tilfeller. Det tas ikke rutinemessig. Ikke rutinemessig? Da jeg startet på Zyprexa så tok jeg jo serumprøve ofte, og nå anebfaler de jo at jeg skal ta det to ganger i året. Er dette feil? 0 Siter
Gjest Skrevet 9. juni 2011 Skrevet 9. juni 2011 Dette har jeg aldri hørt om. Er det sånn at doser skal bestemmes ut ifra blodet? Jeg går på seroquel (bortsett fra at jeg har droppet det i protest nå). Men dette kan neppe være viktig siden legen ikke har sagt noe...eller? Det er viktig å være på referanseverdi i forhold til bivirkninger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.