Gjest yr Skrevet 7. juni 2011 Skrevet 7. juni 2011 3 liter vann 3 grønsak buljong 1 løk 2 store purrer 1 stangselleri 1 kålhode 2 store brokkolli 1 stor blomkål 2 bokser tomater(grovhakket) 2 bokser brekkbønner 3 paprika rød gul grønn 2 chilli 5 fedd hvitløk saft av en sitron 2-3 teskjeer cayennepepper noen som har prøvd den slankekuren? starter i morn og håper magen min tåler alt det sterke i suppen. 0 Siter
org Skrevet 9. august 2011 Skrevet 9. august 2011 Har hørt om en kollega som bruker/ brukte den. Meget effektiv, sa hun. 0 Siter
Gjest Suppeguri Skrevet 10. august 2011 Skrevet 10. august 2011 Hvis magen setter seg på bakbena er det mest sannsynlig på grunn av all kålen. ;-) Jeg gjennomførte "Kålsuppedietten" etter jul og det virker som bare juling det. Poenget er å bli mett av kalorifattig suppe slik at man spiser mindre annen mat. Ulempen er at man blir latterlig lei av suppen etter ganske kort tid ... Jeg anbefaler å heller lage litt mindre posjoner av gangen og variere med krydder/grønnsaker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.