Gå til innhold

KAFFEMASKIN, noen som har prøvd denne

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lillelatte

Ja denne har vi. :o)

Er veldig fornøyd så langt. Kaffen er deilig, og så er det såååå godt at hver eneste kopp smaker helt nylaget. :-)

Så jeg vil anbefale den.

Hvordan er den melkegreia... funker det? Jeg drikker masse latte og cappucino og sånt.. blir det skum? Er kapslene ok? Er dne lett å gjøre ren? Sorry masingen.. hehe :P

Den Nespresso-maskinen egner seg nok best for små espresso-kopper. Kapslene er små, og en hel vanlig kaffekopp blir ganske tynn. Dessuten tror jeg kapslene må bestilles på nett?

Jeg vil heller anbefale denne hvis du er glad i latte. Større kapsler, og de fåes i vanlige dagligvarebutikker.

http://www.pixmania.com/no/no/8562986/art/delonghi/de-longhi-nescafe-dolce-g.html?srcid=1992&Partenaire=Affiliation_int&CodePromo=oui&aftrack=TWpJMk1qc3hPRFl3TkE7MTMwNzQ4NDYwMjs=

Annonse

Gjest latteliten

Den Nespresso-maskinen egner seg nok best for små espresso-kopper. Kapslene er små, og en hel vanlig kaffekopp blir ganske tynn. Dessuten tror jeg kapslene må bestilles på nett?

Jeg vil heller anbefale denne hvis du er glad i latte. Større kapsler, og de fåes i vanlige dagligvarebutikker.

http://www.pixmania.com/no/no/8562986/art/delonghi/de-longhi-nescafe-dolce-g.html?srcid=1992&Partenaire=Affiliation_int&CodePromo=oui&aftrack=TWpJMk1qc3hPRFl3TkE7MTMwNzQ4NDYwMjs=

Men må ha melkesteamer på :(

livsviktig med steamer! Hehehe :-)

Hvorfor må du ha steamer, det blir fint skum på den andre også. Jeg har hatt en med steamer før og synes det var noe ordentlig søl og den tettet seg stadig så jeg måtte stikke den opp med nål. Innmari irriterende

Gjest latteliten

Hvorfor må du ha steamer, det blir fint skum på den andre også. Jeg har hatt en med steamer før og synes det var noe ordentlig søl og den tettet seg stadig så jeg måtte stikke den opp med nål. Innmari irriterende

Bare forestiller meg det blir enklere. Drikker aldri ren kaffe, kun latte og cappucino og sånn... usj tettet den seg altså :-/

Bare forestiller meg det blir enklere. Drikker aldri ren kaffe, kun latte og cappucino og sånn... usj tettet den seg altså :-/

Men den con Gusto tetter seg ikke hvis jeg bruker melkekapselen først og deretter kaffekapselen. Jeg drikker bare cafe latte sjøl, men det er kjekt å ha noen kapsler med svart kaffe også for noen foretrekker jo det.

Annonse

Gjest latteliten

Men den con Gusto tetter seg ikke hvis jeg bruker melkekapselen først og deretter kaffekapselen. Jeg drikker bare cafe latte sjøl, men det er kjekt å ha noen kapsler med svart kaffe også for noen foretrekker jo det.

Men er det steamer i den altså, den som Kalevaala linker til? Er den kaffen god forresten, dette kapsel greiene...?

Gjest latteliten

Åh melkekapsel ja, nå er jeg med....... jeg må ha ordentlig melk. Jeg er så sær sånn :P

Men er det steamer i den altså, den som Kalevaala linker til? Er den kaffen god forresten, dette kapsel greiene...?

Det er en kapsel med melk og en med kaffe hvis du kjøper de som er med melk og det blir skum på toppen. Kanskje litt mer kompakt enn de med steamer, men du kan jo kjøpe en sånn melkevisper på IKEA til 10 kr hvis det er veldig viktig. Det hender jeg bruker espressokoker og da bruker jeg å varme melka og vispe den, men etterat jeg brant meg så gjør jeg ikke det når jeg er alene mer.

Hvordan er den melkegreia... funker det? Jeg drikker masse latte og cappucino og sånt.. blir det skum? Er kapslene ok? Er dne lett å gjøre ren? Sorry masingen.. hehe :P

Ja lett å holde ren. :-)

Det fungerer fint med kapslene. Jeg bor ikke i Oslo, så trodde det ville bli masete å bestille på nett, men det er ikke noe problem.

Melkeskummeren fungerer som en kule. Ungene elsker den - De får skum på kakaoen sin. ;-)

Neiiida, kaffen blir ikke tynn i det hele tatt, hvis du bruker kapslene som er ment til å være for vanlige kopper. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...