Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har begynt å drømme svært livaktig og intenst om nettene. Det er så interessant at jeg hver dag lurer på hva jeg kommer til å drømme om natten. Det er ikke mareritt jeg har, men det dreier seg hver gang om et tema. Jeg innbiller meg at alle medisinene jeg tar setter et lokk på mange prosesser jeg hadde gående før og at dette nå kommer ut i drømmenes rike. Noen som har erfaring med dette?

Så lurte jeg på noe annet: jeg står på levaxin, neurontin, lamictal, fluanxol, cipralex og wellbutrin. Kan denne kombinasjonen gjøre at jeg blir trett? Dette er kanskje et spørsmål for nhd? Jeg er helt ferdig om formiddagen, men hvis jeg legger meg nedpå, er det ikke alltid jeg sover. Noen ganger er jeg våken med lukkede øyne. Andre ganger flyter jeg inn i en herlig drømmeverden. Eller er det snakk om dårlig vane? Men jeg blir virkelig så trett at jeg holder på å tilte. Lurer på dette.....

God natt! Nå forsvinner jeg snart inn i en vidunderlig tilstand. Nesten mer interessant og farverikt enn livet selv.

Fortsetter under...

Gjest Nevertheless
Skrevet

Kan ikke svare på spørsmål om medisinbruken, men selv opplevde jeg etter å starte på seroquel at drømmene ble mange og veldig merkelige. Vanligvis har jeg bare mareritt om at jeg blir jaget og drept. Men med seroquel begynte jeg å drømme rare ting, men forsåvidt spennende ting.

Tror medisinbruk og drømmer har en sammenheng.

Har forresten alltid lurt på om drømmer er en form for psykotisk tilstand.

Gjest grtsk
Skrevet

Kan ikke svare på spørsmål om medisinbruken, men selv opplevde jeg etter å starte på seroquel at drømmene ble mange og veldig merkelige. Vanligvis har jeg bare mareritt om at jeg blir jaget og drept. Men med seroquel begynte jeg å drømme rare ting, men forsåvidt spennende ting.

Tror medisinbruk og drømmer har en sammenheng.

Har forresten alltid lurt på om drømmer er en form for psykotisk tilstand.

Seroquel kan gi groteske mareritt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...