Gjest har også slike tanker/følelser i hodet Skrevet 9. juni 2011 Skrevet 9. juni 2011 Nei, du har nok ikke eupf i hodet. Det er nettopp det som er modenhet at en kan takle sine sterke emosjoner, holde ut dem, holde dem for seg selv uten å agere ut dem. Men jeg lurer litt på det der. For alle "friske" personer har jo ikke slike tanker og følelser i hodet heller, har de vel? Det er vel en forskjell på folk som har slike tanker (selv om de ikke utagerer dem) og folk som ikke har slike tanker, er det ikke? 0 Siter
frosken Skrevet 9. juni 2011 Skrevet 9. juni 2011 Men jeg lurer litt på det der. For alle "friske" personer har jo ikke slike tanker og følelser i hodet heller, har de vel? Det er vel en forskjell på folk som har slike tanker (selv om de ikke utagerer dem) og folk som ikke har slike tanker, er det ikke? ''For alle "friske" personer har jo ikke slike tanker og følelser i hodet heller, har de vel? Det er vel en forskjell på folk som har slike tanker (selv om de ikke utagerer dem) og folk som ikke har slike tanker, er det ikke?'' Å ha mye tanker av denne typen, tenker jeg er et tegn på at du strever og er umoden på enkelte områder. Dette alene medfører ikke at du kan sies å ha eupf. De fleste modnes etterhvert som tiden går, og for mange som sliter mye mens de er i 20-årene kan ting være falt mer på plass når de er blitt 30. Det å ikke drive med utagering øker sjansene for modning betraktelig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.