Gjest SMIRnøff Skrevet 8. juni 2011 Skrevet 8. juni 2011 Eller er det greit at jeg bare sitter og koper? 0 Siter
Gjest Nickløsheletiden Skrevet 8. juni 2011 Skrevet 8. juni 2011 Det er greit for meg hvis det er greit for deg. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 8. juni 2011 Skrevet 8. juni 2011 Det er greit for meg hvis det er greit for deg. Jeg vet ikke hva jeg vil... 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 8. juni 2011 Skrevet 8. juni 2011 Det er greit for meg hvis det er greit for deg. Nei, faen. Jeg må gjøre noe. 0 Siter
Gjest Nickløsheletiden Skrevet 8. juni 2011 Skrevet 8. juni 2011 Jeg vet ikke hva jeg vil... Du har ihvertfall et valg. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 8. juni 2011 Skrevet 8. juni 2011 Du har ihvertfall et valg. Ja, men kanskje jeg sikter for høyt... 0 Siter
Gjest Nickløsheletiden Skrevet 8. juni 2011 Skrevet 8. juni 2011 Ja, men kanskje jeg sikter for høyt... Det vet jeg ikke. 0 Siter
Gjest Merlen Skrevet 8. juni 2011 Skrevet 8. juni 2011 Ok, vi vet du er flink til å poste innlegg her på dol, kan du ikke vise at du kan andre ting også? Lag deg ei liste over ting du kan tenke deg å drive med, små og store, og neste gang du stiller deg selv dette spørsmålet velger du noe fra lista. Du kan. Hvis du vil. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 8. juni 2011 Skrevet 8. juni 2011 Jeg ber deg på nytt om å ta slike innlegg på meldinger eller åpent forum. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 8. juni 2011 Skrevet 8. juni 2011 Jeg ber deg på nytt om å ta slike innlegg på meldinger eller åpent forum. Jada, for jeg er jo ikke syk i det hele tatt, det er det alle andre som er. :-) 0 Siter
Gjest Nickløsheletiden Skrevet 8. juni 2011 Skrevet 8. juni 2011 Jada, for jeg er jo ikke syk i det hele tatt, det er det alle andre som er. :-) Du spør jo ikke om noe syksomsrelatert her. Er det meningen at at vi bare skal tenke sykdom, sykdom og sykdom når vi ser nicket ditt uansett hva du spør om? 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 8. juni 2011 Skrevet 8. juni 2011 Du spør jo ikke om noe syksomsrelatert her. Er det meningen at at vi bare skal tenke sykdom, sykdom og sykdom når vi ser nicket ditt uansett hva du spør om? Neida. Men er det ikke fristende å tenke at man bare skal sitte og kope om man kanskje er deprimert? 0 Siter
Gjest Nickløsheletiden Skrevet 8. juni 2011 Skrevet 8. juni 2011 Neida. Men er det ikke fristende å tenke at man bare skal sitte og kope om man kanskje er deprimert? Jo, det er jeg sikker på, men innlegget ditt handlet ikke om depresjon så vidt jeg kan se. Det handlet om å kope og det kan også friske gjøre. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 8. juni 2011 Skrevet 8. juni 2011 Jo, det er jeg sikker på, men innlegget ditt handlet ikke om depresjon så vidt jeg kan se. Det handlet om å kope og det kan også friske gjøre. Skjønner ikke hvorfor/at friske mennesker bare vil sitte og drive dank. Da må det vel være noe alvorlig galt. 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. juni 2011 Skrevet 8. juni 2011 Neida. Men er det ikke fristende å tenke at man bare skal sitte og kope om man kanskje er deprimert? ''Men er det ikke fristende å tenke at man bare skal sitte og kope om man kanskje er deprimert?'' Det er for lettvint. Du er ikke så depermiert at du ikke klarer å være her inne og til tider er du svært oppegående. Du kan ikke ta den lettvinte utveien og si at du er lat fordi du er deperimert. Nå snakker jeg om deg i dette konkrete tilfellet og ikke om deperimerte generellt. Mener 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. juni 2011 Skrevet 8. juni 2011 Skjønner ikke hvorfor/at friske mennesker bare vil sitte og drive dank. Da må det vel være noe alvorlig galt. ''Skjønner ikke hvorfor/at friske mennesker bare vil sitte og drive dank. Da må det vel være noe alvorlig galt.'' Men du har lov fordi du er syk? 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 8. juni 2011 Skrevet 8. juni 2011 ''Men er det ikke fristende å tenke at man bare skal sitte og kope om man kanskje er deprimert?'' Det er for lettvint. Du er ikke så depermiert at du ikke klarer å være her inne og til tider er du svært oppegående. Du kan ikke ta den lettvinte utveien og si at du er lat fordi du er deperimert. Nå snakker jeg om deg i dette konkrete tilfellet og ikke om deperimerte generellt. Mener Jeg er enig der! Men det må vel være lov å lufte sine frustrasjoner? På et forum for psykiatri? 0 Siter
Gjest Nickløsheletiden Skrevet 8. juni 2011 Skrevet 8. juni 2011 Skjønner ikke hvorfor/at friske mennesker bare vil sitte og drive dank. Da må det vel være noe alvorlig galt. Selv er jeg sliten nå etter jobben og driver litt dank mens jeg venter på at potetene skal koke. Er det vanskelig å skjønne? 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 8. juni 2011 Skrevet 8. juni 2011 ''Skjønner ikke hvorfor/at friske mennesker bare vil sitte og drive dank. Da må det vel være noe alvorlig galt.'' Men du har lov fordi du er syk? Jeg sitter da ikke bare og driver dank. Jeg er jo fulltidsstudent! Sier bare at det hadde vært fristende til tider. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.