Gå til innhold

Må jeg gjøre noe?

Anbefalte innlegg

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Selv er jeg sliten nå etter jobben og driver litt dank mens jeg venter på at potetene skal koke. Er det vanskelig å skjønne?

Du driver jo ikke _bare_ dank...

Fortsetter under...

Gjest Nickløsheletiden
Skrevet

Du driver jo ikke _bare_ dank...

Nei, men hvis du driver _bare_ dank, da lurer jeg på hvorfor du spør om du sikter for høyt. Da sikter du ikke i det hele tatt, så du kan jo i første omgang begynne å sikte lavt og se hvordan det går ? :-)

Skrevet

ja hvorfor ikke, her i norge får vi jo servert varig ufør på gullfat om vi har en psykisk lidelse, og så kan vi bare sitte å kope resten av livet

hmm

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Nei, men hvis du driver _bare_ dank, da lurer jeg på hvorfor du spør om du sikter for høyt. Da sikter du ikke i det hele tatt, så du kan jo i første omgang begynne å sikte lavt og se hvordan det går ? :-)

Huh, hva mener du nå...?

Gjest onkel ponkel
Skrevet

Huh, hva mener du nå...?

Ikke legg lista for høyt!

Skrevet

Jeg sitter da ikke bare og driver dank. Jeg er jo fulltidsstudent! Sier bare at det hadde vært fristende til tider.

''Jeg sitter da ikke bare og driver dank. Jeg er jo fulltidsstudent!''

Så bra! :o)

Annonse

Gjest Nevertheless
Skrevet

Tenker kanskje litt mer forklaring om hvorfor du sitter og koper, og hva du tenker om det selv, og litt mer bakgrunn ville gjort det enklere å gi et fornuftig svar hvis du skjønner?

Gjest Nickløsheletiden
Skrevet

Huh, hva mener du nå...?

Det var dumt formulert. Det er mulig du sikter for høyt, men det kan ikke vi vite noe om. Hvis studiet er så vanskelig eller kjedelig for deg at du blir sittende å kope isteden for å komme i gang, er det mulig du sikter for høyt.

Det er bare du som vet om du skal fortsette slik eller kanskje gjøre noe helt annet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...