Gå til innhold

Morsom t-skjorte til 40 åring?

Anbefalte innlegg

''Men det enkleste er kanskje det beste, knyte en sløyfe rundt halsen på en flaske konjakk :-)''

Hos oss hadde konjakken blitt gitt videre ved neste anledning. Ikke alle drikker brun sprit, eller alkohol generellt selv om de ikke nødvendigvis er totalavholds.

''Hos oss hadde konjakken blitt gitt videre ved neste anledning. Ikke alle drikker brun sprit, eller alkohol generellt selv om de ikke nødvendigvis er totalavholds.

''

Den 40-årsjubilanten jeg skal feire liker konjakk; man vet vel ofte sånt, eller?

Fortsetter under...

''Hos oss hadde konjakken blitt gitt videre ved neste anledning. Ikke alle drikker brun sprit, eller alkohol generellt selv om de ikke nødvendigvis er totalavholds.

''

Den 40-årsjubilanten jeg skal feire liker konjakk; man vet vel ofte sånt, eller?

''Den 40-årsjubilanten jeg skal feire liker konjakk; man vet vel ofte sånt, eller?''

Hvis man vet det er det jo ikke noe problem. :o) Men SDD pleier å hevde at alle menn uansett setter pris på en flaske konjakk, noe som altså ikke er tilfelle.

''Den 40-årsjubilanten jeg skal feire liker konjakk; man vet vel ofte sånt, eller?''

Hvis man vet det er det jo ikke noe problem. :o) Men SDD pleier å hevde at alle menn uansett setter pris på en flaske konjakk, noe som altså ikke er tilfelle.

OK, visste ikke det :-) Og din mann vil verken ha en "festlig" T-skjorte eller en flaske brunt brennevin...

Hjelp, dere trodde at t-skjorta var selve hovedgaven til den stakkars 40 åringen!!! Jeg skrev jo ikke at vi skulle gi noe annet, jeg trodde nesten alle skjønte at mannen ikke bare skulle få en genser. T-skjorte er å anse som erstatning for et bursdagskort. Vi har kjøpt en masse gode drikkevarer, så han blir sikkert fornøyd. Og det blir t-skjorte fra H&M, så vi forventer ikke at han skal gå med den på jobben liksom.... Uff dette var pinlig, dere må jo tro jeg er komplett dust (gremmes)

Hjelp, dere trodde at t-skjorta var selve hovedgaven til den stakkars 40 åringen!!! Jeg skrev jo ikke at vi skulle gi noe annet, jeg trodde nesten alle skjønte at mannen ikke bare skulle få en genser. T-skjorte er å anse som erstatning for et bursdagskort. Vi har kjøpt en masse gode drikkevarer, så han blir sikkert fornøyd. Og det blir t-skjorte fra H&M, så vi forventer ikke at han skal gå med den på jobben liksom.... Uff dette var pinlig, dere må jo tro jeg er komplett dust (gremmes)

Synes det var en morsom idè jeg, men jeg skal ikke blande meg inn i noe motiv og sånn.

Annonse

ShitDiddelyDo

Hmm... Jeg tenkte at sprit var den kjedelig nødløsningen...

Tenkte mer på noe verktøy, gadgets, sportsgreier eller noe sånt. Men det enkleste er kanskje det beste, knyte en sløyfe rundt halsen på en flaske konjakk :-)

'' Men det enkleste er kanskje det beste, knyte en sløyfe rundt halsen på en flaske konjakk :-)''

Endelig en kvinne som har forstått det. :)

ShitDiddelyDo

Neida. Det var bare jeg som benyttet anledningen til å skrive hva jeg syntes om den typen fjortis-t-skjorter man ser en del voksne folk gå rundt i og som de tror er morsomme, og så gjorde jeg det på din bekostning.

Jeg trodde ikke dette var hovedgaven i et førtiårslag. :)

OK, visste ikke det :-) Og din mann vil verken ha en "festlig" T-skjorte eller en flaske brunt brennevin...

''Og din mann vil verken ha en "festlig" T-skjorte eller en flaske brunt brennevin...''

Han drikker fint lite alkohol og klesskapet hans inneholder sikkert 60 t-skjorter (og jeg overdriver dessverre ikke!) så nei... :o)

''Og din mann vil verken ha en "festlig" T-skjorte eller en flaske brunt brennevin...''

Han drikker fint lite alkohol og klesskapet hans inneholder sikkert 60 t-skjorter (og jeg overdriver dessverre ikke!) så nei... :o)

60 t-skjorter??`

Håper han har mye som skal males! ;-)

60 t-skjorter??`

Håper han har mye som skal males! ;-)

Jepp - 60. Og jeg har kastet haugevis... I det siste har han faktisk innsett selv også at en del av dem ikke er til å bruke lenger og frivillig og på eget initiativ donert dem til filler til div. bruk! *kryss i taket*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...