Gå til innhold

Endelig er sola på vei ned

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

candyqueen_83

Hvor bor du da siden det er så varmt? Her er det ganske kaldt og man må ha lange bukser og jakke for ikke å fryse og jeg bor i Oslo.

Er du sikker på at du ikke er i overgangsalderen eller at stoffskiftet ditt er på tur?

Man trenger ikke jakke i Oslo for ikke å fryse nå da :o)

Hvor bor du da siden det er så varmt? Her er det ganske kaldt og man må ha lange bukser og jakke for ikke å fryse og jeg bor i Oslo.

Er du sikker på at du ikke er i overgangsalderen eller at stoffskiftet ditt er på tur?

Fryse i Oslo nå??? :o gudameg... Syns det er så klamt og varmt jeg :/

Annonse

Man kan ikke kalle 19 grader for kaldt... :P

Det er for kaldt for kort sommerkjole med stropper, det betyr bukser, topp og en tynn jakke. Hvis sola hadde tittet fram hadde det nok hjulpet betraktelig, men så lenge det regner og er overskyet er det ikke varmt,

Annonse

Det er for kaldt for kort sommerkjole med stropper, det betyr bukser, topp og en tynn jakke. Hvis sola hadde tittet fram hadde det nok hjulpet betraktelig, men så lenge det regner og er overskyet er det ikke varmt,

Holdt på å svette ihjel i hele dag jeg... Men nå gikk ikke jeg med kjole.....

''Her er det ganske kaldt og man må ha lange bukser og jakke for ikke å fryse og jeg bor i Oslo.''

Nei, i kveld har det da vært riktig så varmt og deilig i Oslo. Jeg har tilbragt mesteparten av kvelden på en åpen terrasse i kun sommerkjole og med bare legger og sandaler, helt til kl 23.

''Her er det ganske kaldt og man må ha lange bukser og jakke for ikke å fryse og jeg bor i Oslo.''

Nei, i kveld har det da vært riktig så varmt og deilig i Oslo. Jeg har tilbragt mesteparten av kvelden på en åpen terrasse i kun sommerkjole og med bare legger og sandaler, helt til kl 23.

Jeg har vært på verandaen i t-skjorte og måtte gå inn for det var kaldt. Hehe, men fuktigheten er høy altså, det er på tide med litt skikkelig smell, det står 18 grader og tordenvær på mobilen min :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...