Gjest lkpa Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Det irriterer meg så sinnsykt at folk kan finne på å klage over denne varmen. Det er noe ordentlig pysete over det. Det er mye å irritere seg over her i verden. Det må da være lov og ikke like varmen. Jeg er en av dem som absolutt ikke trives når det er varmt og liker våren aller best. Fin temperatur selv om det er pent vær. Du burde absolutt prøve å bo i en leilighet lik min, der sola steker fra morgen til kveld, og det brått blir over 40 grader inne allerde i april. Det hjelper lite om det blåser ute, det er like varmt inne. Og det er slett ikke for pyser skal jeg si deg. Du skal ha god helse og mye penger så du har råd til aircondition i samtlige rom. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/365772-endelig-er-sola-p%C3%A5-vei-ned/page/2/#findComment-3180441 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.