Gå til innhold

Operasjonen hjalp ikke.


Gjest Nickløsheletiden

Anbefalte innlegg

Det var seint, jeg kjenner nok bare gutter som er på den tidlige siden jeg da :o)

Ja sånn kan det gå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Dorthe

    9

  • morsan

    5

  • laban

    4

  • ShitDiddelyDo

    4

Mest aktive i denne tråden

Ja sånn kan det gå :-)

Ja, din er vel bare rett rundt hjørnet ;o) Han er ikke så mye yngre enn min yngste han. Hjelp...jeg synes det er verre å snakke med guttene enn jentene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletiden

Men har han ikke hatt sex enda da? De fleste har jo det i hans alder. Altså, jeg mener at kanskje dette er en ting som gjør at han ikke tør og det er i så fall kjipt. Ikke sikkert han tør å si det da.

Jeg tror han er langt unna å være i nærheten:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, din er vel bare rett rundt hjørnet ;o) Han er ikke så mye yngre enn min yngste han. Hjelp...jeg synes det er verre å snakke med guttene enn jentene.

Nja, jeg betviler vel at han blir blant dem som debuterer tidlig, basert på den typen hann er nå som 14-åring, men man kan jo aldri vite.

Her er forresten en interessant artikkel om at foreldrenes utdanning påvirker de unges sex-debut!

http://www.dagensmedisin.no/nyheter/2010/01/12/foreldres-utdanning-pavirk/index.xml

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletiden

Nja, jeg betviler vel at han blir blant dem som debuterer tidlig, basert på den typen hann er nå som 14-åring, men man kan jo aldri vite.

Her er forresten en interessant artikkel om at foreldrenes utdanning påvirker de unges sex-debut!

http://www.dagensmedisin.no/nyheter/2010/01/12/foreldres-utdanning-pavirk/index.xml

Mye rart de forsker på. Pussig at mine unger har de samme foreldrene så forskjellige som de er :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Nja, jeg betviler vel at han blir blant dem som debuterer tidlig, basert på den typen hann er nå som 14-åring, men man kan jo aldri vite.

Her er forresten en interessant artikkel om at foreldrenes utdanning påvirker de unges sex-debut!

http://www.dagensmedisin.no/nyheter/2010/01/12/foreldres-utdanning-pavirk/index.xml

Jaggu godt at både jeg og pappaen starter/har startet på høyere utdanning, da rekker vi det før han blir ungdom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Merlen

Jeg fortalte han om det du har skrevet, men da ble han skikkelig sint gitt. Han gidder da f... ikke se ut som en jæ... muslim. Det må da for f... gå an å gjøre dette på en annen måte og han vil da for f.. ikke se ut som en somalier.

Slik gikk det.

''Han gidder da f... ikke se ut som en jæ... muslim. Det må da for f... gå an å gjøre dette på en annen måte og han vil da for f.. ikke se ut som en somalier.''

Nei nå måtte jeg le litt. Han skal da vel ikke gå rundt omkring og vifte med snabben i tide og utide? Fikk en del rare bilder i hodet *sss*

Det viktigste må vel være at den virker som den skal, UTEN smerter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletiden

''Han gidder da f... ikke se ut som en jæ... muslim. Det må da for f... gå an å gjøre dette på en annen måte og han vil da for f.. ikke se ut som en somalier.''

Nei nå måtte jeg le litt. Han skal da vel ikke gå rundt omkring og vifte med snabben i tide og utide? Fikk en del rare bilder i hodet *sss*

Det viktigste må vel være at den virker som den skal, UTEN smerter?

Som du skjønner er det hodet til en ung sinna gutt som taler her. Han ikke helt voksen i tankegangen enda og logikken er ikke helt på plass. Han har en muslimsk kamerat, men nå var han visst sint og det blir han ikke ofte heldigvis:-)

Alt dette bunner nok bare i en redsel for å skille seg ut, ikke være som alle andre. Det hjelper ikke så mye hva andre her sier da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, jeg betviler vel at han blir blant dem som debuterer tidlig, basert på den typen hann er nå som 14-åring, men man kan jo aldri vite.

Her er forresten en interessant artikkel om at foreldrenes utdanning påvirker de unges sex-debut!

http://www.dagensmedisin.no/nyheter/2010/01/12/foreldres-utdanning-pavirk/index.xml

Nja, jeg har bare 3 år på universitetet så hvis de regner det for lav utdanning så stemmer det jo. Men begge de to eldste er av det ambisiøse slaget også, men vi er antagelig ikke noen A4 familie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror han er langt unna å være i nærheten:-)

Ikke vær for sikker, plutselig oppdager du at han har hatt sex for flere år siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletiden

Ikke vær for sikker, plutselig oppdager du at han har hatt sex for flere år siden...

Aldri! Det er bare ikke mulig ;o) Nei, langt derifra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri! Det er bare ikke mulig ;o) Nei, langt derifra.

Hehe, de barna de barna. Jeg tror mine var omtrent like gamle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Oi, er visst ikke bare Madelenmie som bør tenke seg om før hun skriver om familiemedlemmers private forhold! ;-)

Og jeg hadde ikke løftet et øyelokk over hverken nick eller spørsmål dersom du ikke hadde påpekt det.. ;0) NÅ derimot ser jeg for meg hele gjengen!

Jeg synes ellers ikke det er noe å være flau for uansett. Og jeg hadde som jubalong tatt ham med på runde to dersom han ville selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var jo ingen dum ide det nei, men jeg er litt i tvil om jeg kan spørre han om det også. Føler at jeg invaderer privarlivet hans litt for mye.

Snakk nå med den legen som foretok operasjonen først, så vil han antakelig be om å få undersøke ham. Det er garantert ikke første gangen han (legen, altså) er ute for den problemstillingen. Han klarer nok å stille gutten de riktige spørsmålene uten mellomledd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Snakk nå med den legen som foretok operasjonen først, så vil han antakelig be om å få undersøke ham. Det er garantert ikke første gangen han (legen, altså) er ute for den problemstillingen. Han klarer nok å stille gutten de riktige spørsmålene uten mellomledd.

PSSST- tråden er gammel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kayia

Oi, er visst ikke bare Madelenmie som bør tenke seg om før hun skriver om familiemedlemmers private forhold! ;-)

Der sa du det jeg tenkte! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der sa du det jeg tenkte! ;-)

''Der sa du det jeg tenkte! ;-)''

...og jeg ;-)

Rart hvordan eldgamle tråder blir som nye bare noen finner dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge han er 17 år gammel, så synes jeg han skal få finne ut av dette selv. Det er ikke noen krise å opereres når han blir eldre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kayia

''Der sa du det jeg tenkte! ;-)''

...og jeg ;-)

Rart hvordan eldgamle tråder blir som nye bare noen finner dem!

Oi, det så jeg først nå når du sa det. Juni 2011, ja håper problemstillingen i såfall er historie for hovedpersonen by now... ;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PSSST- tråden er gammel!

Ja - og det verste er at det var visst jeg som gjenopplivet den.

Men det hadde ikke skjedd hvis ikke Nickløs hadde plassert den på Jordmor-forum. Jeg kom inn der via 100 nyeste for å lese noe annet som var "aktivt", og så sto denne tråden rett nedenfor. Da mistenkte jeg den jo ikke for å være eldgammel.

Hva dette problemet gjør på Jordmor, vet jeg ikke.

* ror så det fosser *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...