Gå til innhold

Operasjonen hjalp ikke.


Gjest Nickløsheletiden

Anbefalte innlegg

mariaflyfly

Ja - og det verste er at det var visst jeg som gjenopplivet den.

Men det hadde ikke skjedd hvis ikke Nickløs hadde plassert den på Jordmor-forum. Jeg kom inn der via 100 nyeste for å lese noe annet som var "aktivt", og så sto denne tråden rett nedenfor. Da mistenkte jeg den jo ikke for å være eldgammel.

Hva dette problemet gjør på Jordmor, vet jeg ikke.

* ror så det fosser *

Hva i all verden gjorde du på jordmorforumet, laban? Er det noe du vil fortelle oss? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Dorthe

    9

  • morsan

    5

  • laban

    4

  • ShitDiddelyDo

    4

Mest aktive i denne tråden

Hva i all verden gjorde du på jordmorforumet, laban? Er det noe du vil fortelle oss? :P

Jeg tror jeg havnet der pga. den nystartede tråden om arr etter fødsel rett ovenfor, uten at jeg har noe spesiell kompetanse på akkurat det.

Men jeg oppdaget ikke at det var Jordmorforum. Der har jeg fint lite å gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Jeg tror jeg havnet der pga. den nystartede tråden om arr etter fødsel rett ovenfor, uten at jeg har noe spesiell kompetanse på akkurat det.

Men jeg oppdaget ikke at det var Jordmorforum. Der har jeg fint lite å gjøre...

Også jeg som trodde du ønsket deg enda flere fotballspillende sønner for å virkelig sikre deg den kåken i London! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også jeg som trodde du ønsket deg enda flere fotballspillende sønner for å virkelig sikre deg den kåken i London! ;)

Hvis jeg skal rekke å nyte seniortilværelsen i London før jeg blir pleietrengende, tror jeg det toget har gått ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...