Gjest Snok1 Skrevet 9. juni 2011 Skrevet 9. juni 2011 2011 er i gang! http://www.lano.no/ Men så vi noe til den Lano-ungen som vant, som var handikappet? 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. juni 2011 Skrevet 9. juni 2011 Ja, han var på eskene til Lilleborg i hvert fall. 0 Siter
Gjest Nevertheless Skrevet 9. juni 2011 Skrevet 9. juni 2011 De ser jo likedan ut alle sammen jo 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 9. juni 2011 Skrevet 9. juni 2011 De ser jo likedan ut alle sammen jo ''De ser jo likedan ut alle sammen jo :P'' Og du tror du ser bedre ut...? 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. juni 2011 Skrevet 9. juni 2011 De ser jo likedan ut alle sammen jo Det er vel ingen unger som ser like ut og det er vel ingen Lanounge som har blitt mere fotografert enn han her så han kjenner man jo lett igjen. Mora ga alle pengene hun fikk til NHF og Lilleborg ga ekstra så jeg synes det var flott at han vant. Alle mennesker må ikke være A4. 0 Siter
Gjest Nevertheless Skrevet 9. juni 2011 Skrevet 9. juni 2011 ''De ser jo likedan ut alle sammen jo :P'' Og du tror du ser bedre ut...? Nei nei. 0 Siter
Gjest GA Skrevet 9. juni 2011 Skrevet 9. juni 2011 Han er da på en såpeflaske hjemme hos meg...(eller var det refill?) 0 Siter
laban Skrevet 9. juni 2011 Skrevet 9. juni 2011 Jeg spolte forbi en Lano-reklame på et opptak fra TV her om dagen, og da så jeg både han fra i fjor og flere andre, på forskjellige Lano-pakninger. 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 9. juni 2011 Skrevet 9. juni 2011 Fjorårets lanounge er på refillposene. Jeg vet ikke om han også er på lano-flaskene, de kjøper jeg aldri. 0 Siter
Gjest alvende Skrevet 9. juni 2011 Skrevet 9. juni 2011 Er dette psykiatri? Alle hysteriske mødre som legger ut link på Facebook og ber alle stemme frem deres unge som årets Lano-unge nærmer seg muligens psykiatri. 0 Siter
XbellaX Skrevet 9. juni 2011 Skrevet 9. juni 2011 Alle hysteriske mødre som legger ut link på Facebook og ber alle stemme frem deres unge som årets Lano-unge nærmer seg muligens psykiatri. hahahahahhahahhahahahaa!! Det er SÅ sant! 0 Siter
Gjest shampoo-Lasse Skrevet 9. juni 2011 Skrevet 9. juni 2011 Jeg spolte forbi en Lano-reklame på et opptak fra TV her om dagen, og da så jeg både han fra i fjor og flere andre, på forskjellige Lano-pakninger. Sikker på at det ikke er First-Price-ungen du har sett? 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. juni 2011 Skrevet 9. juni 2011 Er dette psykiatri? Klart det er. Det må jo være folk med alvorlige psykiske problemer som legger ut endel av svarene her. Respektløst synes jeg det er. 0 Siter
laban Skrevet 10. juni 2011 Skrevet 10. juni 2011 Sikker på at det ikke er First-Price-ungen du har sett? Ja, jeg ser forskjell på Lano og evt. billigerstatninger. I hvert fall i en merkevarereklame. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.