Gå til innhold

Lano-ungen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, han var på eskene til Lilleborg i hvert fall.

Gjest Nevertheless
Skrevet

De ser jo likedan ut alle sammen jo :P

hidi, the scorpion
Skrevet

''De ser jo likedan ut alle sammen jo :P''

Og du tror du ser bedre ut...?

Skrevet

Det er vel ingen unger som ser like ut og det er vel ingen Lanounge som har blitt mere fotografert enn han her så han kjenner man jo lett igjen.

Mora ga alle pengene hun fikk til NHF og Lilleborg ga ekstra så jeg synes det var flott at han vant. Alle mennesker må ikke være A4.

Gjest Nevertheless
Skrevet

''De ser jo likedan ut alle sammen jo :P''

Og du tror du ser bedre ut...?

Nei nei.

Skrevet

Han er da på en såpeflaske hjemme hos meg...(eller var det refill?)

Skrevet

Jeg spolte forbi en Lano-reklame på et opptak fra TV her om dagen, og da så jeg både han fra i fjor og flere andre, på forskjellige Lano-pakninger.

Gjest Hulderen
Skrevet

Fjorårets lanounge er på refillposene. Jeg vet ikke om han også er på lano-flaskene, de kjøper jeg aldri.

Gjest alvende
Skrevet

Er dette psykiatri?

Alle hysteriske mødre som legger ut link på Facebook og ber alle stemme frem deres unge som årets Lano-unge nærmer seg muligens psykiatri.

Skrevet

Alle hysteriske mødre som legger ut link på Facebook og ber alle stemme frem deres unge som årets Lano-unge nærmer seg muligens psykiatri.

hahahahahhahahhahahahaa!! Det er SÅ sant!

Gjest shampoo-Lasse
Skrevet

Jeg spolte forbi en Lano-reklame på et opptak fra TV her om dagen, og da så jeg både han fra i fjor og flere andre, på forskjellige Lano-pakninger.

Sikker på at det ikke er First-Price-ungen du har sett?

Skrevet

Er dette psykiatri?

Klart det er. Det må jo være folk med alvorlige psykiske problemer som legger ut endel av svarene her. Respektløst synes jeg det er.

Skrevet

Sikker på at det ikke er First-Price-ungen du har sett?

Ja, jeg ser forskjell på Lano og evt. billigerstatninger. I hvert fall i en merkevarereklame.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...