Gå til innhold

Vår gudegitte gave å slå barn (!?)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Galskap.

Jeg reagerte spesielt på dette her også:

''Dersom de ikke når fram med irettesettelse, så må de likevel følge bibelen. Den står over norsk lov. Om norske myndigheter straffer dem for å slå barna sine, så mener jeg dette er forfølgelse av kristne, sier Garcia.''

Har du hørt på maken.

Galskap.

''Dersom de ikke når fram med irettesettelse, så må de likevel følge bibelen. Den står over norsk lov. Om norske myndigheter straffer dem for å slå barna sine, så mener jeg dette er forfølgelse av kristne, sier Garcia.''

Har du hørt på maken.

Da må han også mene at andres trosbøker skal stå over norsk lov. Han må jo synes Taliban er en kjernekjekk gjeng...

Galskap.

Har du hørt på maken.

Assosiasjonen for kristne skoler (eller hva de nå heter) i Sør Afrika, to regjeringen til høyesterett for å få lov til å slå ungene med spanskrør, siden det var begrunnet i Bibelen.

Med vennlig hilsen

Annonse

ShitDiddelyDo

Assosiasjonen for kristne skoler (eller hva de nå heter) i Sør Afrika, to regjeringen til høyesterett for å få lov til å slå ungene med spanskrør, siden det var begrunnet i Bibelen.

Med vennlig hilsen

Eller i USA. Det var en dokumentar på NRK for et års tid siden om "det kristne Taliban". Ulike ekstremsekter som den over utgjør nesten 13 % av USAs befolkning, og de utgjør en reell trussel da disse svært konservative kreftene skoleres for reell makt.

Eller i USA. Det var en dokumentar på NRK for et års tid siden om "det kristne Taliban". Ulike ekstremsekter som den over utgjør nesten 13 % av USAs befolkning, og de utgjør en reell trussel da disse svært konservative kreftene skoleres for reell makt.

Og dette:

http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article4139861.ece

Med vennlig hilsen

Da må han også mene at andres trosbøker skal stå over norsk lov. Han må jo synes Taliban er en kjernekjekk gjeng...

''Da må han også mene at andres trosbøker skal stå over norsk lov. Han må jo synes Taliban er en kjernekjekk gjeng...''

Han mener nok kun sin "egen" bok, bibelen. Du vet, raushet, nestekjærlighet osv., my ass.

Med vennlig hilsen

''Assosiasjonen for kristne skoler (eller hva de nå heter) i Sør Afrika, to regjeringen til høyesterett for å få lov til å slå ungene med spanskrør, siden det var begrunnet i Bibelen.''

Er nesten så jeg vil driste meg til å si at religion burde forbys.

''Da må han også mene at andres trosbøker skal stå over norsk lov. Han må jo synes Taliban er en kjernekjekk gjeng...''

Han mener nok kun sin "egen" bok, bibelen. Du vet, raushet, nestekjærlighet osv., my ass.

Jeg tror nok også han bare mener sin "egen" bok, men jeg forstår ikke forskjellen...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...