Gå til innhold

Litt bekymret

Anbefalte innlegg

Gjest Nevertheless
Skrevet

Jeg er litt bekymret for utviklingen de siste dagene. Jeg sovnet endelig i natt etter å ha vært våken i nesten 40 timer. Jobben orker jeg ikke gå på, bare blir hjemme. Selv om det er my jeg burde gjort der, og før har jeg brydd meg mye om den. Orker ikke engang å si fra.

Har vært sosial i totalt 1 time de siste 4 dagene, og er redd en kamerat har planlagt å drepe meg pga en litt upassende vits jeg kom med sist, uten at jeg mente det vondt. Vet ikke om jeg vil dra dit i kveld.

Jeg tenker konstant på å enten ønske å bli psykotisk, eller plutselig frykte å bli det.

Humøret er enten som en stein, eller som en vulkan. Fra å være tom til å føle meg som et offer, sinne og at jeg ikke orker mer av samfunnets dritt. Foreldre og venner har blitt fjerne for meg.

Er bare litt bekymret for denne utviklingen.

Gjest Nevertheless
Skrevet

Ser forresten ikke ut her hjemme. Må pusse tennene på kjøkkenet for vasken på badet er tett og full av hår og skum. Føler at jeg har hår i munnen, ansiktet og øynene av bikkja og det kryr av det i sengen.

Det tar så jævlig på å høre at folk ønsker meg død pga legningen, og jeg er så jævlig lei.

Skrevet

Egentlig så tenker jeg at jeg burde la være å svare deg. Hver gang du får respons og oppmerksomhet på det du holder på med for tiden, jo mer gjerne vil du fortsette på denne måten.

Uansett så har jeg jo valgt å svare deg denne gangen, og det er for å minne deg på at det er du selv som skaper din egen hverdag i all hovedsak, og du er i stand til å ta andre valg enn du gjør nå.

Bruk timene du har hos psykologen til å snakke om disse tingene, og prøv å gjøre andre ting resten av uka.

Skrevet

Tror i første rekke du bør sikre deg søvn, alle kan bli dårlige av søvnmangel.

Har du ikke noe å sove på så oppsøk lege.

Skrevet

Ser forresten ikke ut her hjemme. Må pusse tennene på kjøkkenet for vasken på badet er tett og full av hår og skum. Føler at jeg har hår i munnen, ansiktet og øynene av bikkja og det kryr av det i sengen.

Det tar så jævlig på å høre at folk ønsker meg død pga legningen, og jeg er så jævlig lei.

Jeg kjenner hverken deg eller din situasjon. Hva mener du med "Det tar så jævlig på å høre at folk ønsker meg død pga legningen", kan du utdype det litt?

Gjest Nevertheless
Skrevet

Egentlig så tenker jeg at jeg burde la være å svare deg. Hver gang du får respons og oppmerksomhet på det du holder på med for tiden, jo mer gjerne vil du fortsette på denne måten.

Uansett så har jeg jo valgt å svare deg denne gangen, og det er for å minne deg på at det er du selv som skaper din egen hverdag i all hovedsak, og du er i stand til å ta andre valg enn du gjør nå.

Bruk timene du har hos psykologen til å snakke om disse tingene, og prøv å gjøre andre ting resten av uka.

Jo, jeg skjønner hva du mener. Men ikke bli sint. Dere betyr mye. Noen ganger skulle jeg ønske vi kunne være sammen nesten alle her.

Føler ting er for fastlåst til at jeg kommer meg så mye videre. Men jeg går i terapi for å bli bedre, selv om jeg ofte ønsker å få det verre. Men jeg ønsker jo ha det sånn at jeg ikke går rundt å ønsker å få det verre. Komplisert, hehe.

Gjest Nevertheless
Skrevet

Jeg kjenner hverken deg eller din situasjon. Hva mener du med "Det tar så jævlig på å høre at folk ønsker meg død pga legningen", kan du utdype det litt?

Vet ikke om jeg vil det her inne. Ønsker ikke å bli stemplet.

Gjest Nevertheless
Skrevet

Er i hvert fall redd for å bli det.

Skrevet

Vet ikke om jeg vil det her inne. Ønsker ikke å bli stemplet.

Det er selvsagt helt ok. Det virker som om du strever veldig hardt med "det" og når du åpenbart har det såpass tungt er det umulig for en gammel kjerring (host..) å la vær å bry seg og spørre ..og gjerne også mase. Jeg håper ihvertfall du får en litt bedre dag i dag.

Gjest Nevertheless
Skrevet

Det er selvsagt helt ok. Det virker som om du strever veldig hardt med "det" og når du åpenbart har det såpass tungt er det umulig for en gammel kjerring (host..) å la vær å bry seg og spørre ..og gjerne også mase. Jeg håper ihvertfall du får en litt bedre dag i dag.

Skjønner, vel, jeg er redd for hvordan dere vil se på meg, siden det betyr en del å være her. Men okei, jeg håper det går bra at jeg sier det, kanskje vil det føles godt å være åpen om alt også. Jeg er altså pedofil.

Skrevet

Skjønner, vel, jeg er redd for hvordan dere vil se på meg, siden det betyr en del å være her. Men okei, jeg håper det går bra at jeg sier det, kanskje vil det føles godt å være åpen om alt også. Jeg er altså pedofil.

Det går helt fint, jeg tror "vi" er vant til det meste her. Du jobber skriver du, men orker ikke møte opp lenger? Når er din neste time hos psykolog? Helt åpenbart at du strever mye, men du gjør jo en formidabel jobb med å gjøre det enda verre. Har du sovet noe i natt?

Gjest Nevertheless
Skrevet

Det går helt fint, jeg tror "vi" er vant til det meste her. Du jobber skriver du, men orker ikke møte opp lenger? Når er din neste time hos psykolog? Helt åpenbart at du strever mye, men du gjør jo en formidabel jobb med å gjøre det enda verre. Har du sovet noe i natt?

Takk for at det går fint. Ønsker at dette skal være et sted hvor jeg slipper å skamme meg og få høre vonde ting. Det hjelper ingenting.

Jeg jobber ja, men huff, har nesten ikke vært på jobb denne uka :S Også er psykologen borte neste uke, så må vente 1 uke til. Men har legetime om få dager da, så det blir jo greit.

Jeg er nok ikke så flink til å få livet i orden. Jeg føler meg for alene til at jeg skal klare det. Tror det har med å gjøre at jeg er pessimistisk med tanke på fremtiden, og derfor er litt redd den.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...