Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Akkurat tilbake etter å ha opplevd Eric Clapton i Norwegian Wood.

På alle måter utrolig musikk, selv om det var meget lavt volum den første halvdelen, og kun tok seg opp på slutten.

Eric Clapton spilte som en gud, dog uten å bry seg opp publikumsfrieri.

Han var i i det gammeltestamentiske og meget fundamentalistiske hjørnet.

Men Clapton is God!

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/365820-norwegian-wood-og-gud/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor sa du ikke det :( Jeg kunne få kjøpt billett, men hadde ingen å gå sammen med. Blæh, jeg hadde utrolig lyst å gå men turte ikke gå dit alene.

Åh! Jeg tenkte jo på deg da jeg gikk dit, og at du trolig hadde likt å være med! Så dumt!

:-(

Med vennlig hilsen

Åh! Jeg tenkte jo på deg da jeg gikk dit, og at du trolig hadde likt å være med! Så dumt!

:-(

Med vennlig hilsen

Jeg fikk tilbud om billetter nå i dag for folk visste at jeg hadde usedvanlig lyst å gå. Men så skulle venninna mi jobbe og det skulle dattera mi også. Og jeg hadde bare en time på meg til å finne noen å gå sammen med og da blir det hektisk. Så utrolig teit.

Jeg fikk tilbud om billetter nå i dag for folk visste at jeg hadde usedvanlig lyst å gå. Men så skulle venninna mi jobbe og det skulle dattera mi også. Og jeg hadde bare en time på meg til å finne noen å gå sammen med og da blir det hektisk. Så utrolig teit.

Gud spiller i morgen og heter Patti:)

Hallo.

Annonse

Hallo.

Jeg fikk ikke tid å tenke, 800 kr pr billett...Jeg har stressa som en gal før i dag også for stolen min har kollapset og alle på HMS har tatt pinseferie alt. Så jeg har ringt og pest i hele dag og vært innom legen og så snakket med en annen leverandør om en annen ubrukelig stol jeg har.

Beklager, Dorthe - ble lei meg nå!

Med vennlig hilsen

Jeg sutrer mest for at stolen min har gått til helvete og HMS har tatt pinseferie og ikke vil de ordne den heller for jeg skal ha en ny om en "liten" uke.

Ah...Ja, da har du god grunn til å være sutrete. Mente ikke å være slem, bare få deg til å se framover istedenfor å irritere deg over det du gikk glipp av i dag.

Hva gjør de med det da? De kan jo ikke bare la deg sitte der. Kan de?

Annonse

Jeg fikk ikke tid å tenke, 800 kr pr billett...Jeg har stressa som en gal før i dag også for stolen min har kollapset og alle på HMS har tatt pinseferie alt. Så jeg har ringt og pest i hele dag og vært innom legen og så snakket med en annen leverandør om en annen ubrukelig stol jeg har.

Du må holde deg unna de ubrukelige stolene!

ShitDiddelyDo

Nei, det er greit det, Hvordan kunne du vite det at jeg virkelig ville se Clapton. Jeg gikk glipp av Neil Young i fjor men ikke Crosby, Stills and Nash året før.

Det er mye, mye, mye verre å gå glipp av Neil Young enn Eric Clapton, men du kan jo alltids sette på 461 Ocean Boulevard og mimre. :)

Selv setter jeg heller på Zuma.

(Jeg fikk forresten også glipp av Neil Young i fjor ...).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...