Gjest Hjelpmeg91 Skrevet 9. juni 2011 Skrevet 9. juni 2011 Nå sitter jeg her.. redd for at noen overvåker badet mitt.. redd at noen avlytter telefonen min. Jeg synes jeg hører det om og om igjen at jeg fortjener dette.. fortjener å ha det slik. Skal i retten på onsdag som vitne.. redd at den tiltalte dreper meg etter rettsaken. Eller at politiet setter meg i fengsel fordi at de tror jeg lyver. Jeg får ikke sove nå! Jeg sitter her blandt kniver.. skarpe kniver.. de roper til meg at jeg skal stikke meg med dem.. har gjort det før.. Jeg er bare så desperat nå.. vil sove men får ikke. Tenker bare. Jeg er redd at dette er siste kvelden jeg lever hvis jeg ikke får i meg søvn snart. Redd at knivene skal bli den siste utvei. Hva skal jeg gjøre? Kan jeg ta zyprexa eller vallergan? Står på zyprexa fast og som eventuellt.. Hva skal jeg gjøre..? hjelp meg fort 0 Siter
Gjest Merlen Skrevet 9. juni 2011 Skrevet 9. juni 2011 Dette kommer til å gå fint. Ta zyprexa og hold ut til den virker. Vennlig hilsen 0 Siter
Gjest winda Skrevet 9. juni 2011 Skrevet 9. juni 2011 Ta litt zyprexa kanskje? Det høres ut som om du kan trenge dette...evt. kontakter du legen din imorgen. Lykke til 0 Siter
Gjest Nevertheless Skrevet 10. juni 2011 Skrevet 10. juni 2011 Ingen ønsker deg død. Folk vil deg godt. Ta den medisinen du vet roer tankene dine. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 10. juni 2011 Skrevet 10. juni 2011 Du kan i hvert fall ta den ekstra Zyprexa. I tillegg bør du i dag kontakte behandleren din for mer hjelp. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.