Gå til innhold

Hjelp meg! jeg kommer til å dø! NHD og andre

Anbefalte innlegg

Gjest Hjelpmeg91
Skrevet

Nå sitter jeg her.. redd for at noen overvåker badet mitt.. redd at noen avlytter telefonen min.

Jeg synes jeg hører det om og om igjen at jeg fortjener dette.. fortjener å ha det slik.

Skal i retten på onsdag som vitne.. redd at den tiltalte dreper meg etter rettsaken.

Eller at politiet setter meg i fengsel fordi at de tror jeg lyver.

Jeg får ikke sove nå!

Jeg sitter her blandt kniver.. skarpe kniver.. de roper til meg at jeg skal stikke meg med dem.. har gjort det før..

Jeg er bare så desperat nå.. vil sove men får ikke.

Tenker bare.

Jeg er redd at dette er siste kvelden jeg lever hvis jeg ikke får i meg søvn snart.

Redd at knivene skal bli den siste utvei.

Hva skal jeg gjøre?

Kan jeg ta zyprexa eller vallergan? Står på zyprexa fast og som eventuellt..

Hva skal jeg gjøre..? hjelp meg fort

Gjest Merlen
Skrevet

Dette kommer til å gå fint. Ta zyprexa og hold ut til den virker.

Vennlig hilsen

Gjest winda
Skrevet

Ta litt zyprexa kanskje? Det høres ut som om du kan trenge dette...evt. kontakter du legen din imorgen. Lykke til :)

Bella Dotte
Skrevet

Kontakt legevakten. Nå.

Gjest Nevertheless
Skrevet

Ingen ønsker deg død. Folk vil deg godt.

Ta den medisinen du vet roer tankene dine.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Du kan i hvert fall ta den ekstra Zyprexa. I tillegg bør du i dag kontakte behandleren din for mer hjelp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...