Gå til innhold

Seroquel / quetiapin orifarm

Anbefalte innlegg

Gjest Tar ansvar for meg selv
Skrevet

Har vel "endelig" innsett at jeg trenger medisiner, ellers klarer jeg ikke livet. Har tatt 25 mg quetiapin hver kveld, og føler det "roer" meg litt. Mine følelser og tanker er ikke så kaotiske, men vil jeg kunne stå på kun 25 mg om kvelden, er det bra vedlikeholdsdose?

Og kan jeg ta om dagen ved behov?

Noen som tar kun 25 mg?

Er villig til å ta 50 mg, men ikke mer. Vil ikke miste meg selv, har kontroll nå og vil ha det slik. Og tar det kun pga livets utfordringer, ser at jeg ikke takler alt som skjer uten medisiner.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det er ingen fare med å ta 50mg. Du kan jo bare prøve det i 3 uker og deretter evaluere hva som var best for deg - 25 eller 50 mg.

Gjest Tar ansvar for meg selv
Skrevet

Det er ingen fare med å ta 50mg. Du kan jo bare prøve det i 3 uker og deretter evaluere hva som var best for deg - 25 eller 50 mg.

Takk! Da gjør jeg det.

Gjest mistemegselv?
Skrevet

Takk! Da gjør jeg det.

"Miste meg selv"?

Jeg bruker 600 mg og føler meg helt på høyde med meg selv. Føler ikke at jeg har mistet noen ting.

Gjest Svarttrost
Skrevet

Noen ganger blir jeg slått ut av 25mg, noen ganger har jeg det fin-fint med 900mg, det er formavhengig.

Foreslår du gjør som NHD sier dvs prøver deg fram.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...