Gjest Tar ansvar for meg selv Skrevet 10. juni 2011 Skrevet 10. juni 2011 Har vel "endelig" innsett at jeg trenger medisiner, ellers klarer jeg ikke livet. Har tatt 25 mg quetiapin hver kveld, og føler det "roer" meg litt. Mine følelser og tanker er ikke så kaotiske, men vil jeg kunne stå på kun 25 mg om kvelden, er det bra vedlikeholdsdose? Og kan jeg ta om dagen ved behov? Noen som tar kun 25 mg? Er villig til å ta 50 mg, men ikke mer. Vil ikke miste meg selv, har kontroll nå og vil ha det slik. Og tar det kun pga livets utfordringer, ser at jeg ikke takler alt som skjer uten medisiner. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 10. juni 2011 Skrevet 10. juni 2011 Det er ingen fare med å ta 50mg. Du kan jo bare prøve det i 3 uker og deretter evaluere hva som var best for deg - 25 eller 50 mg. 0 Siter
Gjest Tar ansvar for meg selv Skrevet 10. juni 2011 Skrevet 10. juni 2011 Det er ingen fare med å ta 50mg. Du kan jo bare prøve det i 3 uker og deretter evaluere hva som var best for deg - 25 eller 50 mg. Takk! Da gjør jeg det. 0 Siter
Gjest mistemegselv? Skrevet 10. juni 2011 Skrevet 10. juni 2011 Takk! Da gjør jeg det. "Miste meg selv"? Jeg bruker 600 mg og føler meg helt på høyde med meg selv. Føler ikke at jeg har mistet noen ting. 0 Siter
Gjest Svarttrost Skrevet 10. juni 2011 Skrevet 10. juni 2011 Noen ganger blir jeg slått ut av 25mg, noen ganger har jeg det fin-fint med 900mg, det er formavhengig. Foreslår du gjør som NHD sier dvs prøver deg fram. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.