Gjest Bipoklara Skrevet 11. juni 2011 Skrevet 11. juni 2011 Du har også eupf ( i følge deg selv). Det kan behandles, men tar tid. Det betyr etter mitt syn at du vil bli tilbudt behandling i lang tid fremover. '' Du har også eupf ( i følge deg selv). Det kan behandles, men tar tid. Det betyr etter mitt syn at du vil bli tilbudt behandling i lang tid fremover.'' Hvor lenge er langvarig behandling ? Kan det også bety, og kanskje mer sannsynlig. at hun blir overført til å privatpraktiserende så fort som mulig. Det er godt mulig at de har bedre mulighet for langtidsbehandlinger i NT, men jeg tror det fungerer anderledes i storbyer. Av de DPS'ene jeg har vært innom så har de fleste så stor pågang at de heller skriver ut pasienter før de blir friske for å ta imot de sykeste. DPS'en er bare midlertid, den langvarige behandlingen skal foregå hos privatpraktiserende. At sistnevnte står helt fritt til å velge pasienter og behandlingstid fører til mange svingdørpasienter på akuttpsyk og DPS'n. Med andre ord blir det en ond sirkel. 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 22. juni 2011 Skrevet 22. juni 2011 '' Du har også eupf ( i følge deg selv). Det kan behandles, men tar tid. Det betyr etter mitt syn at du vil bli tilbudt behandling i lang tid fremover.'' Hvor lenge er langvarig behandling ? Kan det også bety, og kanskje mer sannsynlig. at hun blir overført til å privatpraktiserende så fort som mulig. Det er godt mulig at de har bedre mulighet for langtidsbehandlinger i NT, men jeg tror det fungerer anderledes i storbyer. Av de DPS'ene jeg har vært innom så har de fleste så stor pågang at de heller skriver ut pasienter før de blir friske for å ta imot de sykeste. DPS'en er bare midlertid, den langvarige behandlingen skal foregå hos privatpraktiserende. At sistnevnte står helt fritt til å velge pasienter og behandlingstid fører til mange svingdørpasienter på akuttpsyk og DPS'n. Med andre ord blir det en ond sirkel. ''Av de DPS'ene jeg har vært innom så har de fleste så stor pågang at de heller skriver ut pasienter før de blir friske for å ta imot de sykeste. DPS'en er bare midlertid, den langvarige behandlingen skal foregå hos privatpraktiserende. At sistnevnte står helt fritt til å velge pasienter og behandlingstid fører til mange svingdørpasienter på akuttpsyk og DPS'n. Med andre ord blir det en ond sirkel.'' Helvete heller. Ja. Hva er vitsen? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.