Gå til innhold

Synes du fluer er søte?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åhh de er supersøte her om dagen, særlig når de flyr meg rett i trynet og bbbzzzzzzzzz'r meg i øret!

Utseendemessig er de jo ikke så ille.

2 åringen har begynt å veive med armene og si: Gåå uuuut! ;)

I sted var hun redd en som var faretruenden nær smokken og da kom et: Pass! ;)

Annonse

Gjest kokosko

Jeg lukker opp vinduene og slipper de ut. Misliker at de skiter på vinduene. Finner de ikke søte, spesielt ikke når man skal sove og de kommer svinsende og slår seg ned hvor som helst med sin irriterende kiling. Men det er et liv, så de slipperhelskinnet unna her hos meg.

Nei, jeg synes ikke fluer er søte. Men det er et liv som jeg helst unngår og ta livet av. Det finnes en veldig ekkel type flue som er veldig nærgående, og som i tillegg biter. Og når de har herjet lenge nok rundt meg, så må de bøte med livet.

Jeg vil ellers anta at hvis man bor på landet, og f.eks. i nærheten av en stall med mye hestemøkk, så mister man tålmodigheten med dem temmelig fort. Jeg har opplevd det, og da hang jeg opp slike "limremser" som de festet seg på. Og det er dessverre skikkelig seigpining:-(

Ja synes faktisk det! Særlig når de pusser seg ;) Klart de er irriterende av og til. Særlig når de insisterere på at de skal lande på deg eller maten.. De kan også være plagsomme om natten når de surrer rundt på rommet ditt når du skal sova. Men da pleier jeg bare å skru på lyset i naborommet og lukke opp døra til soverommet, og vips, så er det problemet løst. Dreper dem aldri!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...