Gå til innhold

Tvangstanker?

Anbefalte innlegg

Gjest Nevertheless
Skrevet

Sorry for mange innlegg. Har en ganske ustabil periode. Var hos leggen i dag og på venterommet var det en mann som stirret sånn da jeg kom inn. Jeg fikk en følelse av at han kanskje var schizofren, og at han kunne lese tankene mine. Jeg følte at han skjønte at jeg var redd han, og at det var derfor han banken fort med fingeren for å gjøre meg enda mer redd. Eller kanskje han ønsket å si til meg at jeg ikke måtte være redd, at det er slitsomt for han å lese andres tanker om at han virker litt skummel?

Jeg prøvde å tenke på andre ting sånn at han ikke skulle bli opptatt av meg der inne, men det ble vanskelig.

Hva er disse tankene for noe?

Gjest Nevertheless
Skrevet

Sorry for skrivefeilene.

Leggen = legen

Banken = banket

Gjest Merlen
Skrevet

Du tror alt dette handlet om deg, hva om det motsatte er tilfellet? Tipper han hadde mer enn nok med seg selv der han satt.

Gjest Nevertheless
Skrevet

Du tror alt dette handlet om deg, hva om det motsatte er tilfellet? Tipper han hadde mer enn nok med seg selv der han satt.

Men jeg kunne ikke lese tankene hans, men lurte på om han kunne lese mine dersom han var schizofren. I hvert fall så ble det veldig ubehagelig å føle at han gjorde det.

Det blikket jeg fikk i starten gjorde at jeg følte det sånn.

Håper ikke han har det vanskelig :(

Gjest øiiiiiiiiii e
Skrevet

Men jeg kunne ikke lese tankene hans, men lurte på om han kunne lese mine dersom han var schizofren. I hvert fall så ble det veldig ubehagelig å føle at han gjorde det.

Ingen kan lese andre tanker. Men man kan selvsagt gjennom observasjon se om et menneske er nervøst, glad, lei seg osvosv.

Gjest Merlen
Skrevet

Selvfølgelig har han det vanskelig, det er derfor han var der.

At schizofrene kan lese tanker må jeg si er en høyst uvanlig slutning.

Gjest Nevertheless
Skrevet

Selvfølgelig har han det vanskelig, det er derfor han var der.

At schizofrene kan lese tanker må jeg si er en høyst uvanlig slutning.

Kanskje han bare er god, men ser skummel ut?

Men noen schizofrene ser jo ting og hører ting, enn om de har spesielle evner? Går det an å være paranoid å tro at schizofrene kan lese meg?

Skrevet

siden du kan skrive dette - er du vel oppegående....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...