Gjest Sjenert voksen dame Skrevet 10. juni 2011 Skrevet 10. juni 2011 Jeg har fått et gavekort til bursdagen min. Aromamassaje hel kropp. Jeg er en voksen dame med noen kilo for mye, appelsinhud og valker. Og pga dette er jeg nesten pinlig sjenert og litt flau. Hva gjør man egentlig under en slik massajetime. Man må selvfølgelig kle av seg, men hvor mye? Er det vanlig å beholde truse og bh på? vurderer å bytte det om i ansiktsbehandling eller noe, men det høres også deilig ut med aromamassaje, men så er det jo det her med sjenertheten da.... 0 Siter
Gjest åæou Skrevet 10. juni 2011 Skrevet 10. juni 2011 Hopp i det. Utrolig deilig. De ser kropper i alle mulige fasonger i dette yrket. 0 Siter
Gjest Kos deg Skrevet 10. juni 2011 Skrevet 10. juni 2011 Behold trusa på, om ikke du får utdelt en papirtruse, som også er vanlig. Resten går av. Du ligger med håndkle over deg,så det er ikke flaut. 0 Siter
songbirdy Skrevet 10. juni 2011 Skrevet 10. juni 2011 Hei! Du kan evt. bytte inn i to "overkropper", altså massasje av rygg og nakke, armer. Jeg gjorde dette en gang jeg fikk gavekort på full kroppsmassasje, av samme grunner som deg - jeg følte meg sjenert av kroppen min. Men må si, at når jeg lå der og ble massert, så "manglet" det liksom at hun tok hele kroppen. Det hadde vært utrolig godt å få full massasje.... Så da angret jeg faktisk litt. Forøvrig, så syns jeg noen ganger det kan være vondt når det er lenge siden sist jeg ble massert, så da kan det være ok å ha to "overkropper", så kan man komme tilbake om ikke så lenge, og ikke være sååå stiv og støl som første gangen. Kos deg uansett, deiiilig! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 11. juni 2011 Skrevet 11. juni 2011 Du beholder trusen på, evnt får du en papirtruse. 0 Siter
Angustia Skrevet 11. juni 2011 Skrevet 11. juni 2011 ''Er det vanlig å beholde truse og bh på?'' Det er vanlig å beholde trusa på, og du kan også beholde BH'n om du ønsker. Da bør du i så fall velge en BH du ikke er redd for pga evt "oljesøl". Men husk at massørene er fagfolk som ikke bryr seg om eventuelle valker eller andre "skavanker", de er opptatt av å gjøre jobben sin. Prøv å glemme komplekser denne timen, slappe fullstendig av og nyyyte den deilige opplevelsen :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.