Gå til innhold

hva skjer, er jeg deprimert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har et problem jeg ikke klarer å dele med noen.Jeg bruker mesteparten av tida til å sitte foran Pc -og legger kabal, det er som tiden forsvinner og plutselig er timene gått uten at jeg har fått gjort masse ting jeg burde ha gjort.jeg føler meg deprimert og på en måte vil ut av dette, men det er som det suger seg i meg.Har du et råd? jeg vil helst klare dette selv uten "synlig" hjelp

Gjest togli
Skrevet

Skriv ei liste over dagens gjøremål, med klokkeslett og hva du skal gjøre, f.eks.:

10.00: Vaske stua

10.30: Legge sammen klær

11.00: Spise

11.30-12.00: Data

12.00-13.00: Gå tur

etc...

Denne lista bestemmer du deg for å følge punkt til prikke!

Lykke til :)

Skrevet

Skriv ei liste over dagens gjøremål, med klokkeslett og hva du skal gjøre, f.eks.:

10.00: Vaske stua

10.30: Legge sammen klær

11.00: Spise

11.30-12.00: Data

12.00-13.00: Gå tur

etc...

Denne lista bestemmer du deg for å følge punkt til prikke!

Lykke til :)

Glimrende ide. Jeg er listoman og har stor nytte av det. Det er en stor tilfredsstillelse å stryke av på den listen. :-)

Gjest togli
Skrevet

Glimrende ide. Jeg er listoman og har stor nytte av det. Det er en stor tilfredsstillelse å stryke av på den listen. :-)

Bra ;)

Skrevet

Bra ;)

takk for tips.Jeg skal prøve. Men jeg lurer på er dette helt sprøtt?jeg mener å sitte hele dagen uten å få gjort noen ting.Dette har pågått i lang tid og blir bare værre.Som sagt jeg skal prøve med liste, men jeg trenger et konkret svar...er jeg gal, er jeg deprimert, er jeg normal, er dette noe som skjer andre også?

Gjest Merlen
Skrevet

takk for tips.Jeg skal prøve. Men jeg lurer på er dette helt sprøtt?jeg mener å sitte hele dagen uten å få gjort noen ting.Dette har pågått i lang tid og blir bare værre.Som sagt jeg skal prøve med liste, men jeg trenger et konkret svar...er jeg gal, er jeg deprimert, er jeg normal, er dette noe som skjer andre også?

Regn med at det kan være tungt med sånn listeaktivitet i starten. Så går det trolig bedre etter hvert!

Uansett hva som er årsaken til at du har det slik, tror jeg dette er en nyttig måte å komme ut av det på.

Lykke til fra en eks-kabalist

Gjest togli
Skrevet

Kanskje deprimert? Evt mangler du gutsen som skal til for å tvinge deg selv.... den må du bare hente fram!

Skrevet

Regn med at det kan være tungt med sånn listeaktivitet i starten. Så går det trolig bedre etter hvert!

Uansett hva som er årsaken til at du har det slik, tror jeg dette er en nyttig måte å komme ut av det på.

Lykke til fra en eks-kabalist

Takk for svar. Har du hatt samme problem? Hvor lenge holdt det på og hvordan gjorde du for å komme deg ut av det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...