sohi Skrevet 11. juni 2011 Skrevet 11. juni 2011 jeg har et problem jeg ikke klarer å dele med noen.Jeg bruker mesteparten av tida til å sitte foran Pc -og legger kabal, det er som tiden forsvinner og plutselig er timene gått uten at jeg har fått gjort masse ting jeg burde ha gjort.jeg føler meg deprimert og på en måte vil ut av dette, men det er som det suger seg i meg.Har du et råd? jeg vil helst klare dette selv uten "synlig" hjelp 0 Siter
Gjest togli Skrevet 11. juni 2011 Skrevet 11. juni 2011 Skriv ei liste over dagens gjøremål, med klokkeslett og hva du skal gjøre, f.eks.: 10.00: Vaske stua 10.30: Legge sammen klær 11.00: Spise 11.30-12.00: Data 12.00-13.00: Gå tur etc... Denne lista bestemmer du deg for å følge punkt til prikke! Lykke til 0 Siter
Gondor Skrevet 11. juni 2011 Skrevet 11. juni 2011 Skriv ei liste over dagens gjøremål, med klokkeslett og hva du skal gjøre, f.eks.: 10.00: Vaske stua 10.30: Legge sammen klær 11.00: Spise 11.30-12.00: Data 12.00-13.00: Gå tur etc... Denne lista bestemmer du deg for å følge punkt til prikke! Lykke til Glimrende ide. Jeg er listoman og har stor nytte av det. Det er en stor tilfredsstillelse å stryke av på den listen. :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 11. juni 2011 Skrevet 11. juni 2011 Glimrende ide. Jeg er listoman og har stor nytte av det. Det er en stor tilfredsstillelse å stryke av på den listen. :-) Bra 0 Siter
sohi Skrevet 13. juni 2011 Forfatter Skrevet 13. juni 2011 Bra takk for tips.Jeg skal prøve. Men jeg lurer på er dette helt sprøtt?jeg mener å sitte hele dagen uten å få gjort noen ting.Dette har pågått i lang tid og blir bare værre.Som sagt jeg skal prøve med liste, men jeg trenger et konkret svar...er jeg gal, er jeg deprimert, er jeg normal, er dette noe som skjer andre også? 0 Siter
Gjest Merlen Skrevet 13. juni 2011 Skrevet 13. juni 2011 takk for tips.Jeg skal prøve. Men jeg lurer på er dette helt sprøtt?jeg mener å sitte hele dagen uten å få gjort noen ting.Dette har pågått i lang tid og blir bare værre.Som sagt jeg skal prøve med liste, men jeg trenger et konkret svar...er jeg gal, er jeg deprimert, er jeg normal, er dette noe som skjer andre også? Regn med at det kan være tungt med sånn listeaktivitet i starten. Så går det trolig bedre etter hvert! Uansett hva som er årsaken til at du har det slik, tror jeg dette er en nyttig måte å komme ut av det på. Lykke til fra en eks-kabalist 0 Siter
Gjest togli Skrevet 13. juni 2011 Skrevet 13. juni 2011 takk for tips.Jeg skal prøve. Men jeg lurer på er dette helt sprøtt?jeg mener å sitte hele dagen uten å få gjort noen ting.Dette har pågått i lang tid og blir bare værre.Som sagt jeg skal prøve med liste, men jeg trenger et konkret svar...er jeg gal, er jeg deprimert, er jeg normal, er dette noe som skjer andre også? Kanskje deprimert? Evt mangler du gutsen som skal til for å tvinge deg selv.... den må du bare hente fram! 0 Siter
sohi Skrevet 13. juni 2011 Forfatter Skrevet 13. juni 2011 Regn med at det kan være tungt med sånn listeaktivitet i starten. Så går det trolig bedre etter hvert! Uansett hva som er årsaken til at du har det slik, tror jeg dette er en nyttig måte å komme ut av det på. Lykke til fra en eks-kabalist Takk for svar. Har du hatt samme problem? Hvor lenge holdt det på og hvordan gjorde du for å komme deg ut av det? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.