Gå til innhold

Hat meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, dere kan gjerne skyte meg. Men jeg tror Sture Bergwall ikke har begått alle de drapene han påstått han har gjort (se http://www.abcnyheter.no/nyheter/110610/svensk-punktum-therese-saken).

I alle år siden jeg så dokumtaren fra Sverige har jeg skjønt det. Han fikk Xanor som han ville. 20 til 30 mg …dette gir halosinasjoner og innbilling. Noe NHD vet. Max dose er 10 mg.

Han er en hatet mann – men jeg tviler.

Gjest Nevertheless
Skrevet

Han har nok factitious disorder.

Skrevet

Han har nok factitious disorder.

vel - det er mulig...

serenity777
Skrevet

vel - det er mulig...

han har jo sagt på tv att han simulerte det å være flere personligheter, fordi han fikk xanor når han latet som han var en annen, en psykopatisk drapmann. Han har nok munchausen eller factitious disorder.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...