Gå til innhold

Kan jeg være gravid?

Anbefalte innlegg

Gjest 16 år gammel jente
Skrevet

Hei! Jeg er en jente på 16 år som hadde sex med kjæresten min. Han fikk utløsning i kondomen så vi tok av kondomen og fortsatte uten. Vi bestemte oss for å stoppe etter hvert, men nå er jeg nervøs for at jeg muligens kan være gravid. Det har gått ca. 36 timer siden det skjedde og problemet mitt er at jeg ikke får kjøpt angrepille siden det er pinse og alle butikker i Hamar er stengt til tirsdag. Hva skal jeg gjøre?

Skrevet

Kanskje det er et vaktapotek nær deg? (et apotek som er åpent også på slike helligdager/fridager)

Gjest ambrose
Skrevet

Prøv å finn ut om sykehus apoteket har åpent. Vet de hadde det før. Evt kan du kanskje høre på legevakta om de kan hjelpe deg?

Jeg er sikker på at du vil bli møtt med forståelse.

Skrevet

angrepillen selges også på bensinstasjoner mener jeg. De er åpne i dag. Muligens også på kiosker. Bør tas så raskt som mulig. Det finnes også en angrepille EllaOne man kan få på resept, som virker inntil fem dager etter samleie.

Ring legevakten og hør. De kan sikkert hjelpe deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...