Gjest 16 år gammel jente Skrevet 12. juni 2011 Skrevet 12. juni 2011 Hei! Jeg er en jente på 16 år som hadde sex med kjæresten min. Han fikk utløsning i kondomen så vi tok av kondomen og fortsatte uten. Vi bestemte oss for å stoppe etter hvert, men nå er jeg nervøs for at jeg muligens kan være gravid. Det har gått ca. 36 timer siden det skjedde og problemet mitt er at jeg ikke får kjøpt angrepille siden det er pinse og alle butikker i Hamar er stengt til tirsdag. Hva skal jeg gjøre? 0 Siter
Cilien Skrevet 12. juni 2011 Skrevet 12. juni 2011 Kanskje det er et vaktapotek nær deg? (et apotek som er åpent også på slike helligdager/fridager) 0 Siter
Gjest ambrose Skrevet 12. juni 2011 Skrevet 12. juni 2011 Prøv å finn ut om sykehus apoteket har åpent. Vet de hadde det før. Evt kan du kanskje høre på legevakta om de kan hjelpe deg? Jeg er sikker på at du vil bli møtt med forståelse. 0 Siter
Elis31 Skrevet 12. juni 2011 Skrevet 12. juni 2011 angrepillen selges også på bensinstasjoner mener jeg. De er åpne i dag. Muligens også på kiosker. Bør tas så raskt som mulig. Det finnes også en angrepille EllaOne man kan få på resept, som virker inntil fem dager etter samleie. Ring legevakten og hør. De kan sikkert hjelpe deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.