Gå til innhold

Fotoboks på Bjørkelangen?

Anbefalte innlegg

Gjest ble usikker der

Jeg passerte over Bjørkelangen tidligere i dag, og på gps'n ble det plutselig varslet om fotoboks - greia var at jeg ikke så noen. Er det noen som vet om den er kamuflert i buskene, eller om den har forsvunnet de senere årene(har ikke oppdatert softwaren på gps'n det siste året)?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/365917-fotoboks-p%C3%A5-bj%C3%B8rkelangen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kunne ikke jeg - dessverre

Blir du tatt i en fotoboks så er du ikke i tvil om at du blir tatt, det blinker så kraftig at du ser det mer enn tydelig nok.

Det kan være at den sto i motsatt kjørefelt.

Nei - det der stemmer ikke, dessverre.

Jeg ble tatt av en som var på Ås for et par år siden, jeg så ikke blinkingen, og jeg er IKKE blind. Datteren min som satt på lurte litt på om det kanskje kunne være at det blinket, men hun var heller ikke sikker. Dette var på lyse dagen, med solskinn og flott vær. Så jeg gikk jo spent i ca to uker for å få vite om det blinket eller ikke - det gjorde det da men...... Boten kom den.

I tillegg kan du ikke se at de nye boksene blinker heller - slike som er i Rælingstunnellen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...