Gå til innhold

Fotoboks på vei til Tysenfryd fra Oslo??

Anbefalte innlegg

Gjest huff, litt for fort!

Var på Tusenfryd i går og brukte GPS'en i bilen.

Kjørte fort på motorveien ca 10 min unna Tusenfryd...

GPS' en lagde en pipelyd et par ganger... og nå lurer jeg på om det var grunnet for høy fart, eller om det var fordi det var fotoboks der?? Jeg kjørte nok i 110, og jeg tror det var 90 der.... Iiiiik...

Har jeg blitt knipset tro? Og hvor stor er i tilfelle boten da?

Lenge før den kommer?

Noen som vet om det er fotoboks på motorveien ca 10 min unna tusenfryd fra Oslo???

Fortsetter under...

Det er litt skremmende at du har førerkort når du ikke engang følger med på hva som finnes av skilt og kamera?

Pleier du passe deg for barnevogner og fotgjengere, eller skriver du på internett etterpå for å høre om du traff noen?

Med vennlig hilsen

Gjest huff, litt for fort!

Det er litt skremmende at du har førerkort når du ikke engang følger med på hva som finnes av skilt og kamera?

Pleier du passe deg for barnevogner og fotgjengere, eller skriver du på internett etterpå for å høre om du traff noen?

Med vennlig hilsen

Artigper du!

Klart jeg følger med på trafikken, var bare veldig opptatt av og kjøre rett sted og fulgte nok kanskje litt mye med på gps'en enn fartsskiltene! Når dette er sagt var jeg på en motorvei på rett strekning, og visste at det ikke var 50 og fotgjengeroverganger der...

Så ikke kom med denne artige vrien du pleier, hvis du ikke har svaret, så la være og svare du!

Artigper du!

Klart jeg følger med på trafikken, var bare veldig opptatt av og kjøre rett sted og fulgte nok kanskje litt mye med på gps'en enn fartsskiltene! Når dette er sagt var jeg på en motorvei på rett strekning, og visste at det ikke var 50 og fotgjengeroverganger der...

Så ikke kom med denne artige vrien du pleier, hvis du ikke har svaret, så la være og svare du!

''Klart jeg følger med på trafikken, var bare veldig opptatt av og kjøre rett sted og fulgte nok kanskje litt mye med på gps'en enn fartsskiltene!''

Leste du gjennom det du selv skrev?

Du følger djo ikke med på trafikken, hvis du ikke engang får med deg fartsskiltene fordi du studerer andre ting.

Med vennlig hilsen

Gjest Så ufyselig du er.

''Klart jeg følger med på trafikken, var bare veldig opptatt av og kjøre rett sted og fulgte nok kanskje litt mye med på gps'en enn fartsskiltene!''

Leste du gjennom det du selv skrev?

Du følger djo ikke med på trafikken, hvis du ikke engang får med deg fartsskiltene fordi du studerer andre ting.

Med vennlig hilsen

Den beste garantien for aldri å gjøre feil, er sitte inne hele dagen. Da er du rimelig trygg, men kanskje det er på tide å skaffe seg et liv?

Annonse

Med vennlig hilsen

Er ikke alltid man får med seg skilting av fotobokser da.. Vil ikke si at man er en dårlig sjåfør av den grunn...

Artigper du!

Blir du tatt i en fotoboks så er du ikke i tvil om at du blir tatt, det blinker så kraftig at du ser det mer enn tydelig nok.

Forøvrig så drit i Sør, han oppfører seg som vanlig som en idiot.

Den beste garantien for aldri å gjøre feil, er sitte inne hele dagen. Da er du rimelig trygg, men kanskje det er på tide å skaffe seg et liv?

Jeg har vært ute mesteparten av dagen! :-)

Jeg er egentlig god og snill ;-) men jeg mener at folk bør være oppmerksomme når de setter seg bak rattet i en farkost på over et tonn.

Med vennlig hilsen

Blir du tatt i en fotoboks så er du ikke i tvil om at du blir tatt, det blinker så kraftig at du ser det mer enn tydelig nok.

Neida, flere nye strekninger ha gjennomsnittshastighetsmåling, og de har visstnok infrarød blitz.

Vedr. idioti: jeg ønsker ikke å gå deg i næringen, så den "æren" skal du får fortsette å beholde selv. I hvert fall inntil du evner å oppføre deg som et voksent menneske.

Med vennlig hilsen

Gjest kuffar

Neida, flere nye strekninger ha gjennomsnittshastighetsmåling, og de har visstnok infrarød blitz.

Vedr. idioti: jeg ønsker ikke å gå deg i næringen, så den "æren" skal du får fortsette å beholde selv. I hvert fall inntil du evner å oppføre deg som et voksent menneske.

Med vennlig hilsen

''I hvert fall inntil du evner å oppføre deg som et voksent menneske.''

Med andre ord som en yrkeskverulant som deg? *LOL*

Med vennlig hilsen

*lol*..snakker om selvinnsikt....

Annonse

Gjest Så ufyselig du er

Med vennlig hilsen

Du har ikke vurdert å oppsøke hjelp?

''Blir du tatt i en fotoboks så er du ikke i tvil om at du blir tatt, det blinker så kraftig at du ser det mer enn tydelig nok.

''

Jeg trodde det var kommet nye kameraer i en del av disse boksene, og at man da ikke lenger ser tydelig om det blinker eller ikke?

Gjest togli

Med vennlig hilsen

Hm....jeg burde tydeligvis ikke ha førerkort ;)

Det er ikke alltid jeg legger merke til fotobokser eller skilt for den saks skyld... men har kjørt feilfritt i 22 år, så jeg tror jeg er en god sjåfør allikevel ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...