Gjest aggressiv Skrevet 12. juni 2011 Skrevet 12. juni 2011 Jeg lurer på om det er medisinen som fører til dette. Jeg drakk to enheter alkohol fredagen, dvs de boksene på 4 prosent + litt sprit. Litt = en desiliter. Lørdag kveld overreagerer jeg på litt kritikk og det svartner helt for meg. Tar medisinen lørdag morgen. Søndag morgen tar jeg også medisinen da blir jeg så forbanna at jeg knuser hodet i veggen. Jeg bruker 150 mg medisin. Jeg gikk psykisk rett i dass. Vil bare dø-modus. Vil bare skade meg selv. Stikker meg selv med spiss gjenstand og det føles riktig. Jeg tenner aggressivt på null komma nix.... fyker opp og det blir svart.... Sist jeg gikk på SSRI gikk jeg på cipralex, da jeg bråseponerte medisinen noen dager rablet det nesten for meg. Ville ta livet mitt, knuse hodet i veggen, prøve å ødelegge kroppen, dissosierte og ble såpass tøff i trynet at jeg kunne stå utenfor å se på at jeg knuste hodet mitt i veggen....Jeg går i dagbehandling nå, har nylig vært innlagt, er redd for at hvis jeg sier at jeg trolig vil komme til å ta livet mitt, at jeg vil bli innlagt da. Vet ikke om de på psykehuset kan overstyre det med innleggelse om de tror jeg mener alvor. Jeg føler at jeg trekker den "skade seg selv-strikken" lenger og lenger. Er ikke sikker på om jeg har fullstendig kontroll på meg selv lenger. SItter med en svær kul i hodet nå. Men er rolig. Jeg har visst alvorlige traumerekasjoner sier dem, så har jeg en depresjon, så har jeg PTSD. Jeg ser ikke utveien fra dette her. Jeg tenker at å ta livet mitt er like greitt. Jeg tror ikke det er noe å trakte etter der fremme. Er det medisin som gjør at jeg blir så "modig" 0 Siter
1234567 Skrevet 12. juni 2011 Skrevet 12. juni 2011 Her må noen ta affære! Dette er en person som skriker om hjelp! 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 13. juni 2011 Skrevet 13. juni 2011 Med slike tendenser til aggressivitet, bør du holde deg helt borte fra alkohol. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.