Gå til innhold

sint og irritabel,noen flere?

Anbefalte innlegg

Sool1365380740
Skrevet

Har nylig sluttet med ad og føler jeg har blitt så sint! Har null tålmodighet og blir irritert for allt og ingenting. Føler meg faktisk irritabel hær jeg ligger alene på sofaen også. Syns jeg mister kontrollen mer og mer for hver dag. Har alene omsorgen for et barn som er i en vanskelig alder full av trass. Har aldri lagt hånd på barnet,men kjenner at tålmodigheten min er tom. Føler meg rett og slett uegnet som forelder,siden jeg er så sur og sint. Er redd for å miste kontrollen helt. Er det noen andre som har opplevd dette etter medisinslutt? Burde jeg begynne igjenn? Har time i slutten av juli hos psykriateren min,da skulle vi vistnok snakke om hvordan jeg var uten medisin,og eventuellt vurdere andre medisiner. Effexor var ikke noe for meg nemlig. Følte jeg mistet meg selv bare. Men skjønner ikke hvilket monster jeg er blitt til nå da...Dette er ikke meg. Noen tanker eller erfaringer mottas med stor takk...

Skrevet

Det er vel vanlig med humørsvingninger i en periode etter avsluttning av antidepressiva. Du kan be om å få fremskyndet time med lege hvis dette vedvarer.

Sool1365380740
Skrevet

Det er vel vanlig med humørsvingninger i en periode etter avsluttning av antidepressiva. Du kan be om å få fremskyndet time med lege hvis dette vedvarer.

Ja..skulle nok hatt den legetimen før juli måned. Men han jeg vil gå til er ikke tilbake før da. Men iallefall,i dag har jeg holdt meg i skinnet. Ikke et eneste utbrudd. Men det var jammen ikke lett. Håper jeg klarer kontrolere meg i morgen også.

Skrevet

Ja..skulle nok hatt den legetimen før juli måned. Men han jeg vil gå til er ikke tilbake før da. Men iallefall,i dag har jeg holdt meg i skinnet. Ikke et eneste utbrudd. Men det var jammen ikke lett. Håper jeg klarer kontrolere meg i morgen også.

Kanskje du kan ta det ut med hard trening?

Sool1365380740
Skrevet

Kanskje du kan ta det ut med hard trening?

jupps..tar det ut med å konstant gjøre noe hjemme,men særlig produktivt er det ikke. Kanskje jeg skal ta en fjellur!

Skrevet

jupps..tar det ut med å konstant gjøre noe hjemme,men særlig produktivt er det ikke. Kanskje jeg skal ta en fjellur!

Fjelltur er bra!

Madelenemie
Skrevet

Hei!

Da syns jeg du skal si akkurat det der til din lege, da det ikke høres bra ut siden du har barn og tydeligvis irriterer deg uten grunn.

Det høres både merkelig ut og skremmende for meg, jeg har alltid en grunn hvis jeg irriterer meg, men jeg irriterer meg aldri slik at det er annet enn ubehagelig for meg selv.

Og det skal mye til sier feks min mann. I går sa han mens han klappet meg at "du er jammen tålmodig med den mobilen din hadde den vært min hadde jeg slengt den i veggen", jeg ble forskrekket for akkurat å slenge den i veggen vil jo ikke hjelpe akkurat, men den irriterer meg selv om min mann ikke har oppdaget det, da den er gammel og stadig henger seg opp og blir svart. Det er slett ikke alltid mine omgivelser merker hvor irrtertert jeg er, men jeg kan bli kraftig irritert på visse lyder og rot og kaos, selv om andre ikke oppfatter dette.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...